beantwoord

Defecte afstandbediening Interactieve TV

• 1 april 2019
  • 1 reactie
  • 56 keer bekeken

Problemen met de witte afstandbediening ,ronde oke knop werkt niet pijltje boven onder werkt maar links rechts niet + de oke knop,batterijen vervangen en alles opnieuw ingesteld maar niets helpt,kunnen jullie een nieuwe afstandbediening opsturen gr @benschaap1
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 2 april 2019, 14:29

@Roro welkom op ons forum! Niet handig dat sommige knoppen niet goed meer werken. Goed dat je het laat weten, zodat we je daarmee kunnen helpen.

Ik zie dat je vanochtend ook contact gehad hebt via social media, en dat de nieuwe afstandsbediening al onderweg is! Dat is fijn, je ontvangt 'm binnen twee werkdagen, zo snel mogelijk thuis ☺ Ik raad je aan om de nieuwe afstandsbediening na ontvangst in te stellen. Dan kan je ook meteen je geluid weer bedienen.

Laat het gerust weten als ik iets voor je kan betekenen.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8
@Roro welkom op ons forum! Niet handig dat sommige knoppen niet goed meer werken. Goed dat je het laat weten, zodat we je daarmee kunnen helpen.

Ik zie dat je vanochtend ook contact gehad hebt via social media, en dat de nieuwe afstandsbediening al onderweg is! Dat is fijn, je ontvangt 'm binnen twee werkdagen, zo snel mogelijk thuis ☺ Ik raad je aan om de nieuwe afstandsbediening na ontvangst in te stellen. Dan kan je ook meteen je geluid weer bedienen.

Laat het gerust weten als ik iets voor je kan betekenen.

Reageer