Defecte adapter VIP1963

Reputatie 1
Badge
Helaas heeft de adapter van de motorola vip 1963 het begeven. Even doorgemeten en er staat geen prik meer op. Is het mogelijk om een ander exemplaar toegestuurd te krijgen?

11 reacties

Via dit topic kan je meteen een vervangende ontvanger aanvragen.
https://forum.telfort.nl/nieuws-251/update-netflix-via-meer-tv-op-de-tv-ontvangers-motorola-60175
Reputatie 1
Badge
Beste Nelly,

Bedankt voor je reactie, echter voldoet de 1963 nog prima hier (Netflix gebruiken we niet). Het gaat echt alleen om de adapter voor de 1963.
Dan wordt het wachten tot webcare je topic oppakt.
Reputatie 1
Badge
🙂 Eerst genieten van het vrije weekend en het mooie weer.
🆒:D
Reputatie 1
Badge
Ik hoop dat vandaag iemand dit wil oppikken.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo thegreenhunter, ik kan je een nieuwe adapter sturen maar indien je het wenst kan ik je ook een nieuwe TV-ontvanger sturen. Ik verneem graag jouw voorkeur samen met je naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Reputatie 8
Badge +16
Nog bedankt voor jouw gegevens! Zoals per privébericht aangegeven ontvang je binnen enkele dagen een Arcadyan TV-adapter mét werkende adapter. :)
Laat je dan even weten hoe de nieuwe TV-ontvanger functioneert?
Reputatie 1
Badge
Dat zal ik doen, bedankt hiervoor. Maar ga je dan voorbij aan mijn verzoek om een adapter voor de 1963? Graag ontvang ik hier ook een adapter voor.
Reputatie 8
Badge +16
Dat zal ik doen, bedankt hiervoor. Maar ga je dan voorbij aan mijn verzoek om een adapter voor de 1963? Graag ontvang ik hier ook een adapter voor.
Bij de nieuwe TV-ontvanger zit er ook een adapter. Het is niet mogelijk om je daarnaast nog een nieuwe adapter toe te sturen. Vandaar dat ik je dan een nieuwe TV-ontvanger hebt verstuurd. 🙂
Reputatie 1
Badge
Duidelijk, dankjewel.

Reageer