beantwoord

Defect afstandsbediening

• 27 mei 2019
  • 1 reactie
  • 61 keer bekeken

Reputatie 1
Zouden jullie mij een nieuwe afstandsbediening toe kunnen sturen? De huidige begint gebreken te vertonen waaronder het niet meer functioneren van bepaalde toetsen , het gaat om een witte voor ITV mvg A Twijnstra
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 27 mei 2019, 18:19

Hoi @Alfredtw, wat balen dat bepaalde toetsen niet helemaal meer goed werken. Je hebt al nieuwe batterijen geprobeerd?

Nu wil je graag een nieuwe. Deze kan ik je ook zeker opsturen hoor. Ik heb echter alleen nog geen gegevens om dit te doen. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van in ieder geval jouw postcode + huisnummer en de naam van de contractant? Wil je het laten weten als je dat gedaan hebt? Dan kan ik aan de slag.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Alfredtw, wat balen dat bepaalde toetsen niet helemaal meer goed werken. Je hebt al nieuwe batterijen geprobeerd?

Nu wil je graag een nieuwe. Deze kan ik je ook zeker opsturen hoor. Ik heb echter alleen nog geen gegevens om dit te doen. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van in ieder geval jouw postcode + huisnummer en de naam van de contractant? Wil je het laten weten als je dat gedaan hebt? Dan kan ik aan de slag.

Reageer