beantwoord

De ard, zdf, wrd, arte kortom duitse zenders kan ik op mijn tablet niet kijken.

• 14 januari 2017
  • 15 reacties
  • 1286 keer bekeken

Badge
  • Starter
  • 15 reacties
De app op mijn ipad verwijderd, ipad opnieuw opgestart en de app weer geinstalleerd, maar de duitse zenders willen niet openen.
Help please
icon

Beste antwoord door Stephen 24 januari 2017, 16:53

Excuses voor de late reactie. Inmiddels heb ik een terugkoppeling ontvangen. De Duitse zenders zijn niet beschikbaar via de app.
Ik vertrouw erop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Bekijk reactie

15 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Mol, excuses voor de late reactie. Doen de zenders het inmiddels weer? In afwachting van jouw reactie.
Badge
Nee nog steeds geen duitse zenders. De app doet ook raar als ik aanklik lijkt hij te laden en springt er dan weer uit. Moet wel 5 - 6 keer opstarten.
Reputatie 8
Badge +19
Hetzelfde zie ik hier, het hele rijtje Duitse zenders is niet aanklikbaar.
ARD, ZDF, WRD, Arte en RTL.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de reacties. Ik ga dit laten uitzoeken en kom er zo spoedig mogelijk op terug.
Badge
Top. Ik wacht af. Hoop dat het niet te lang duurt. Weekend staat weer voor de deur.
Reputatie 8
Badge +16
Excuses voor de late reactie. Inmiddels heb ik een terugkoppeling ontvangen. De Duitse zenders zijn niet beschikbaar via de app.
Reputatie 8
Badge +19

Yep... thanks 😉
Badge
Pff, alweer inleveren..... Jammer.
Reputatie 8
Badge +19
Pff, alweer inleveren..... Jammer.
Hebben ze het eerder sowieso wel gedaan..?
Nooit op gelet eigenlijk...
Badge
Echt wel, ik kijk geregeld naar de duitse zenders.
Reputatie 8
Badge +19
Echt wel, ik kijk geregeld naar de duitse zenders.
Toch niet op een tablet of phone dan...

Ik heb nog eens navraag gedaan bij andere gebruikers van de iTV-online app en het forum er op nagelezen en ik weet nu met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat deze vijf Duitse zenders nog nooit hebben gewerkt op de iTV-online app.
Badge
Op mijn tabl. Toen we overstapten van KPN naar Telfort is ons verzekerd dat alles t zelfde bleef. Helaas niet dus. Denk dat personeel beter op de hoogte zou moeten zijn. Goede voorlichting mag je toch verwachten.
Reputatie 8
Badge +19
Op mijn tabl. Toen we overstapten van KPN naar Telfort is ons verzekerd dat alles t zelfde bleef. Helaas niet dus. Denk dat personeel beter op de hoogte zou moeten zijn. Goede voorlichting mag je toch verwachten.
Deze Duitse zenders werkten bij KPN dus wel op de iTV-online app zeg je..?
KPN verzekert mij namelijk van niet...
Badge
Ik gooi de handdoek in de ring. Als zij het zeggen zal t zo zijn.
Badge
Haha, er is wat verandert!!!!!!

Kan nu ook buitenshuis op mijn tablet cq. Telefoon kijken. En zo te zien thuis wel weer de duitse zenders.

Als ik thuis ben gelijk even proberen.

Reageer