beantwoord

Dagelijks: zender niet beschikbaar.

• 9 november 2016
  • 5 reacties
  • 218 keer bekeken

Hallo,

Eigenlijk vanaf onze verhuizing van juli ondervinden een dagelijks problemen met interactieve tv en internet. We hebben een tijdje terug al een nieuw israpunt gekregen, heel fijn!
Maar alsnog hebben we dagelijks te maken met de storing: zender niet beschikbaar. Elke dag starten we de tv ontvanger opnieuw op, maar er is weinig resultaat.
Opnames of tv maakt niet uit: alles loopt vast.

Wat moeten we hiermee doen?
icon

Beste antwoord door Tenm 13 november 2016, 13:41

Vooralsnog lijkt het gewerkt te hebben! Top!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Hallo,

Eigenlijk vanaf onze verhuizing van juli ondervinden een dagelijks problemen met interactieve tv en internet. We hebben een tijdje terug al een nieuw israpunt gekregen, heel fijn!
Maar alsnog hebben we dagelijks te maken met de storing: zender niet beschikbaar. Elke dag starten we de tv ontvanger opnieuw op, maar er is weinig resultaat.
Opnames of tv maakt niet uit: alles loopt vast.

Wat moeten we hiermee doen?

Hoe is de tv ontvanger aangesloten bekabeld of via de draadloze adapters en welke snelheid wordt behaald volgens speedtest net
De ontvanger is bekabeld aangesloten. Volgens de app ligt de downloadsnelheid rond de 11 mbps en uploadsnelheid 5 mbps.....
Reputatie 8
Badge +2
Beste Tenm,

Treurig dat Interactieve TV al een tijd niet goed werkt. Hier zou ik ook niet vrolijk van worden. Kennelijk gaat er ergens iets niet helemaal goed.

Ik heb de verbinding nagekeken en deze ziet er puik uit: stabiel en de snelheid lijkt ook in orde. Vanaf deze kant heb ik de ontvanger daarom een reset gegeven. Ik ben erg benieuwd of je, nadat je de abonnementsgegevens opnieuw hebt opgegeven, weer een werkende dienst hebt.

Wil je het mij laten weten? Bedankt alvast.
Vooralsnog lijkt het gewerkt te hebben! Top!
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Tenm,

Top! Dat zie ik graag! :)

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂