beantwoord

csi uit basis paket

• 29 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik heb altijd met plezier naar csi zender 82 gekeken omdat ik ziek ben en overdag kijk. En nu ik hem niet meer kon vinden blijkt dat hij er uit gehaald is zonder melding .Om er 10 euro voor te betalen is geen optie voor mij als aow er met klein inkomen.
Bedankt Telfort hoe je trouwe klanten een pleziertje afpakt door er 10 euro voor te laten betalen.
icon

Beste antwoord door Enterprise 29 oktober 2017, 11:53

Het blijkt om een eerder onontdekte fout in het zendersysteem te gaan.

CI is voorheen als onderdeel van het basispakket doorgegeven, dit had al vanaf juli 2016 onderdeel van het pluspakket moeten zijn.

Dit is nu gecorrigeerd en CI is nu helaas uitsluitend in het Pluspakket te zien.

En dat is heel vervelend voor veel mensen.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Het blijkt om een eerder onontdekte fout in het zendersysteem te gaan.
CI is voorheen als onderdeel van het basispakket doorgegeven, dit had al vanaf juli 2016 onderdeel van het pluspakket moeten zijn.
Dit is nu gecorrigeerd en CI is nu helaas uitsluitend in het Pluspakket te zien.
En dat is heel vervelend voor veel mensen.
Hoe vervelend het ook is velen hebben een jaar lang op deze manier 10 euro uitgespaard.
Er is wel degelijk melding van gemaakt want dit had met de zenderwijziging van afgelopen juli al moeten gebeuren.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi bollekanari, welkom op het forum! Enterprise en Galdor68 geven al mooi weer hoe het precies zit. Eigenlijk zou CSI al vanaf juli uit het pakket gaan, maar je hebt er nog wat langer gratis van kunnen genieten. Dat neemt niet weg dat ik snap dat je het jammer vindt, maar ik hoop dat je nu wat meer achtergrondinformatie hebt hoe de vork in de steel zit.

Reageer