beantwoord

Criminal Minds is niet meer te zien via Pluspakket

• 22 april 2020
  • 1 reactie
  • 55 keer bekeken

Goedemorgen, 

Ik heb pluspakket en nu zag ik bij laatst toegevoegd de serie Criminal Minds. 

Nu wilde mijn dochter en ik die serie gaan bekijken aangezien we veel thuis zijn maar tot mijn verbazing is die niet meer te zien 

bij pluspakket. Wat ik heel jammer vind. Komt die serie Criminal Minds nog terug bij pluspakket??? 

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 23 april 2020, 09:48

Hoi @rekha31, welkom bij ons op het forum. Als je een serie wilt kijken is het heel zuur als die niet meer beschikbaar is natuurlijk! Criminal Minds is inderdaad niet meer te kijken, de rechten die we voor de serie hadden liepen af. Daarna is de serie verdwenen. Of het weer terugkomt durf ik niet te zeggen, daarover zal onderhandeld moeten worden met de distributeur van de serie. Dat zal de tijd ons leren.

Op het KPN forum is een handig topic waarin staat welke series en films worden toegevoegd of verwijderd bij het On Demand aanbod van het Pluspakket: Alles over het Pluspakket (On Demand) van KPN

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @rekha31, welkom bij ons op het forum. Als je een serie wilt kijken is het heel zuur als die niet meer beschikbaar is natuurlijk! Criminal Minds is inderdaad niet meer te kijken, de rechten die we voor de serie hadden liepen af. Daarna is de serie verdwenen. Of het weer terugkomt durf ik niet te zeggen, daarover zal onderhandeld moeten worden met de distributeur van de serie. Dat zal de tijd ons leren.

Op het KPN forum is een handig topic waarin staat welke series en films worden toegevoegd of verwijderd bij het On Demand aanbod van het Pluspakket: Alles over het Pluspakket (On Demand) van KPN

Reageer