Continue storing blokjes of stilstaand beeld en tv ontvanger loei heet

• 28 april 2016
  • 8 reacties
  • 308 keer bekeken

Badge
Heb alles nagelopen kabels vertonen geen breuk. Heb het 2de kastje geprobeerd en die vertoont ook dezelfde problemen alleen 3weken later dan tv kastje 1. Ook heb verschillende poorten geprobeerd maar het blijft storen ook is de tv ontvanger arcadyan vreselijk heet en maakt ook niet echt een gezond geluid. Kan het zijn dat ze langzamerhand aan pensioen toe zijn en op hun einde zijn? Ze zijn tenslotte zo een 2jaar oud en hebben weinig rust gehad 2jaar lang intensief gebruikt. Help zou graag weer eens normaal tv willen kijken. Met vriendelijke groeten

8 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hey tinkie! Welkom op het Telfort forum. Wat jammer dat je nu niet lekker TV kunt kijken. Zeker als je aangeeft dat ze beide heel heet worden, geeft mij dit het idee dat het inderdaad aan de exemplaren zélf ligt, al vind ik het vreemd dat ze alle twee dezelfde kuren vertonen. Ik kijk hoe dan ook graag naar wat ik precies voor je kan betekenen als je jouw naw-gegevens kenbaar in een privébericht.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi tinkie! Bedankt voor de gegevens. Ik zal op basis van het bovenstaande in ieder geval één van de twee ontvangers vervangen, om te kijken of hiermee de problemen met de kwaliteit van het beeld verbetert. Mocht dit het geval zijn, zal ik kijken naar de verdere mogelijkheden. Houd je me op de hoogte van de vorderingen? Bedankt.
Badge
Super fijn dat u het zo snel mogelijk tot een oplossing probeert te brengen. Houd u op de hoogte en ik hoop dat het opgelost is na het vervangen van me oude ontvanger.Fijn weekend toegewenst groetjes
Reputatie 8
Badge +2
Hi tinkie! Ik zie dat de ontvanger vandaag is afgeleverd. Wat is de status nu? Ben benieuwd!
Badge
Hi tinkie! Ik zie dat de ontvanger vandaag is afgeleverd. Wat is de status nu? Ben benieuwd! ZIE pb
Reputatie 8
Badge +2
Hi tinkie, vervelend dat je de ontvangers niet direct hebt kunnen aanmelden. Ik heb dit inmiddels voor jou in orde gemaakt. De ontvangers die je hebt, kun je nu dan ook 'gewoon' aanmelden. Laat je het weten of het gelukt is? Dank je wel.
Badge
Hoi Michael
Hij doet het tot nu toe heeft hij nog geen vaag gedrag vertoond en is een stuk koeler dan de oude versie. Ga de oude ontvanger zaterdag op de post doen. Een bedankje van mij voor het bijstaan om het probleem te verhelpen. Over die 2de ontvanger houden we nog even contact. Word niet intensief gebruikt als me hoofd ontvanger zodoende er geen haast om hem te vervangen. Fijne avond nog groetjes sjoukje Hi tinkie, vervelend dat je de ontvangers niet direct hebt kunnen aanmelden. Ik heb dit inmiddels voor jou in orde gemaakt. De ontvangers die je hebt, kun je nu dan ook 'gewoon' aanmelden. Laat je het weten of het gelukt is? Dank je wel.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Sjoukje! Dank voor je bericht. Erg fijn om te lezen dat je content bent met de situatie zoals deze nu is. Ik ga er zelf vanuit dat de situatie zo blijft. Mocht er onverhoopt tóch iets niet lekker lopen, laat het dan weten, ik help je graag. Ook wat betreft de tweede ontvanger, sta ik graag voor je klaar!

Veel kijkplezier gewenst! 🙂

Reageer