beantwoord

Commerciële zenders Digitenne werken niet

  • 12 januari 2020
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Beste Telfort,

 

 

Ik heb sinds vorig jaar een nieuw kastje van digitenne. Het heeft lang goed gewerkt tot een maand of 2 geleden. Nadien kan ik geen commerciele zenders meer ontvangen via Digitenne

Is er iets niet geactiveerd (meer).

Zou u kunnen kijken of er iets aan u kant niet goed staat?

Alvast bedankt

Harold

 

 

icon

Beste antwoord door jimny 12 januari 2020, 18:10

Wellicht heb je hier iets aan en anders KPN bellen en is je abo bij Telfort veranderd en betaal je nog steeds voor digitenne 

 

https://www.kpn.com/service/televisie/digitenne/digitenne-zenders-niet-bekijken.htm

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Wellicht heb je hier iets aan en anders KPN bellen en is je abo bij Telfort veranderd en betaal je nog steeds voor digitenne 

 

https://www.kpn.com/service/televisie/digitenne/digitenne-zenders-niet-bekijken.htm

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @hensemeel, welkom hier. 

Ik lees dat jouw Digitenne niet meer werkt. Dit is een KPN product, je kunt dus het beste even bij KPN navragen. Ik weet hier nog niet alles van. Ik kan je echter wel op weg helpen, ik zie echter dat jimny dat ook al heeft gedaan. Hebben die instructies geholpen? Zo niet, wil ik je toch even vragen om even contact met KPN op te nemen. Snelste is via 0800-0402.

Reageer