CombiVoordeel (Interactieve TV)

• 7 mei 2015
  • 0 reacties
  • 374 keer bekeken

Reputatie 8
Badge +7

Wat is CombiVoordeel?
CombiVoordeel is een beloning van Telfort aan klanten die hun Internet & Interactieve TV abonnement combineren met een mobiel abonnement. Wij vinden namelijk dat daar best iets tegenover mag staan. :)

Waar bestaat CombiVoordeel uit?
CombiVoordeel bestaat uit 5 voordelen. Je kunt het voordeel kiezen dat het beste bij jou past.

1. Twee keer zoveel minuten, MB’s of sms’jes.
2. Gratis HBO pakket
3. Gratis Opnemen pakket
4. Gratis Kidspakket
5. Korting van €5 op je maandelijkse factuur.

Aan welke voorwaarden moet ik voldoen om gebruik te kunnen maken van CombiVoordeel?
• Een abonnement met Internet & Interactieve TV.
• Een of meerdere mobiele abonnementen met bel- en internetbundel die zijn afgesloten na 3 januari 2011.
Let op! Alle abonnementen dienen op hetzelfde adres geregistreerd te staan.

Bekijk de voorwaarden voor CombiVoordeel om na te gaan of je aan deze voldoet.

Ik heb een Internet & Interactieve TV abonnement en voeg daarnaast een mobiel abonnement van Telfort toe.
Voeg je naast Internet & Interactieve TV ook een mobiel abonnement met bel- en internetbundel van Telfort toe, dan ontvang je de aansluitkosten voor het mobiele abonnement terug wanneer je je aanmeldt voor CombiVoordeel.
Let op! De aansluitkosten ontvang je achteraf na de succesvolle CombiVoordeel aanmelding en de wettelijke annuleringsperiode van 14 dagen. Op een 2e of 3e factuur zie je deze correctie/verrekening terug. Dit geldt voor bestellingen geplaatst na 1 december 2014.
Maak je al gebruik van een mobiel abonnement en voeg je daarnaast een Internet & Interactieve TV abonnement toe dan ontvang je hiervoor geen aansluitkosten terug. Je kunt natuurlijk wel gebruik maken van CombiVoordeel.

Ik maak gebruik van een Internet & Analoge TV abonnement via glasvezel. Kan ik dan ook CombiVoordeel ontvangen?
Wanneer je gebruik maakt van een Internet & Analoge TV abonnement via glasvezel dan kun je ook sinds 1 maart 2015 profiteren van CombiVoordeel. Het blijft een voorwaarde dat je een mobiel abonnement met bel- en internetbundel hebt.

Waar kan ik me aanmelden voor CombiVoordeel?
Ben je enthousiast over CombiVoordeel en voldoe je aan de voorwaarden? Wacht dan niet langer en meld je nu aan via het online aanmeldformulier.

Voor meer informatie bekijk dan de CombiVoordeel pagina op onze website of stel je vraag in een nieuw topic. Wij staan je graag te woord.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.