vraag

code kinderslot

• 6 juli 2014
  • 4 reacties
  • 9417 keer bekeken

Hallo allemaal,

Ik ben de code van het kinderslot op mijn interactieve TV vergeten. Is dit een soort standaard code? Ik weet dat ik hem nooit heb veranderd en 0000 en 1234 werken niet. Iemand tips?

Groetjes Irene

4 reacties

Reputatie 2
Badge
Is geen standaardcode. Code staat in de brief die je krijgt bij het afsluiten van het abonnement (staan meer dingen in zoals wachtwoorden voor je Mijn Telfort account e.d.) Als je die bewaart hebt (die brief dus) kun je de code daarin vinden. Ben je hem echt kwijt, meld dat dan nog een keer hier, een Webcare medewerker kan in het systeem je code zien en deze dan per mail opsturen.
Okee nou die brief ben ik helaas ook kwijt. Heb al een keer een brief gehad met wachtwoorden die ik kwijt was omdat ik die brief toen ook al kwijt was alleen daar staat deze code niet op! Dus het zou heel fijn zijn als een webcare medewerker me kan helpen!
Reputatie 8
Badge +16
Log in op je Mijn Telfort, rechts klikken op instellingen, hier vind je de mogelijkheid om je PIN code opnieuw in te stellen
Reputatie 3
@IreneEvertse,

Welkom op het forum! Is het gelukt om de pincode te vinden/opnieuw in te stellen met de manier welke Tuut-Tuut heeft beschreven?
Zo niet wil je mij dan een privébericht sturen met jouw NAW-gegevens, dan kan ik jou nieuwe gegevens sturen.

Yanick

Reageer