beantwoord

Cast symbool verschijnt niet

• 12 januari 2020
  • 10 reacties
  • 173 keer bekeken

Ik cast Telfort tv naar mijn tv. Al heel lang. Altijd zonder probleem. Nu sinds 1.5 week verschijnt cast symbool niet meer in de app. Bij you tube en Netflix geen probleem. Als ik de cast en of gsm opnieuw opstart dan is het symbool er weer, maar meestal na uur valt hij weg en springt het beeld op de tv op zwart en moet ik gsm weer opnieuw opstarten. 

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 15 januari 2020, 08:15

Hoi @Marlon72, je geeft aan dat na een uur het castsymbool wegvalt. Niet fijn. Het is echter een bekend probleem. De ontwikkelaars zijn op de hoogte en zoeken naar een oplossing. Hopelijk hebben ze deze snel gevonden en komt er snel een update. Excuses voor het ongemak. 

Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +7

Hallo @Marlon72 , heb je de GSM dan wèl via hetzelfde WiFi-netwerk verbonden als waar de tv mee verbonden is?

Welke itv app versie gebruik je? De meest recente is 6.5.5.2

Beide apparaten staan op de zelfde wifi. En heb al een keer de app verwijderd en opnieuw gedownload. Dus heb alles al geprobeerd. En nogmaals het deed te prima tot 1.5 week geleden.  

Volgende vraag gebruik je een chromecast of heb je een sony of philips tv waar dit ingebouwd zit? Wat is er gebeurd in die periode? Hoe is de wifi verbinding is deze wel stabiel?

Afgaande op het punt dat je met youtube en Netflix geen problemen hebt valt een slechte wifi verbinding al bijna af als oorzaak.

Niet vergeten wat voor toestel android of ios en welke versie?

Nooit geen problemen met wifi. Heb een echte chroomcast. En die doet het verder prima. Netflix en you tube geen probleem. Altijd zichtbaar. Alleen sinds kort dus problemen met telfort app. Deze heb ik dus ook al een keer verwijdert en opnieuw opgestart. 

Reputatie 8
Badge +17

Heb je het al geprobeerd via de sourcy knop zodat de Chrome cast opnieuw inschakeld

Jep ook gedaan

Reputatie 8
Badge +17

Weet niet of deze oplossing bij jou werkt 

https://forum.telfort.nl/randapparatuur-272/chromecast-v2-kan-niet-verbinden-met-experia-box-v10-82809

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Marlon72, je geeft aan dat na een uur het castsymbool wegvalt. Niet fijn. Het is echter een bekend probleem. De ontwikkelaars zijn op de hoogte en zoeken naar een oplossing. Hopelijk hebben ze deze snel gevonden en komt er snel een update. Excuses voor het ongemak. 

Ik zag vandaag dat er een update was van de app, de laatste paar weken heb ik er meerdere voorbij zien komen.

Reageer