beantwoord

Cadeautje 3mnd pluspakket werkt niet!

• 29 november 2019
  • 6 reacties
  • 72 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb per mail een cadeautje ontvangen voor 3mnd gratis het pluspakket.

Mij voor 24NOV aangemeld maar nu kan ik nergens een bevestiging of inschrijving terugzien!!

icon

Beste antwoord door bert888 30 november 2019, 16:36

Dankje voor je aanbod, maar ik sla dat af.

gr

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Weet je wel heel zeker dat pluspakket toen nog gratis was, dit vraag ik omdat ik de laatste 14 dagen steeds heb gecheckt of het pluspakket weer gratis was en helaas was dat niet het geval, echter als jij een mailtje hierover hebt ontvangen dan lijkt het mij dat het gratis moet zijn.

Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare Telfort wie je bent zodra je topic aan de beurt is 

Reputatie 1

Ik kreeg een mail.

mail.
Logo Telfort

3 maanden gratis Pluspakket!

We zijn blij dat u klant bij ons bent en verrassen u graag met een cadeautje voor de wintermaanden. Om de koude en donkere maanden door te komen geven we u daarom 3 maanden Pluspakket cadeau!*

Reputatie 1

U kunt t/m 24 november 2019 gebruik maken van deze actie. De verwerkingstijd van de proefperiode is c.a. 1 week. We informeren u per e-mail voordat de gratis periode afloopt. Zet u het pakket na de gratis periode niet stop? Dan wordt Pluspakket automatisch omgezet in een betaald abonnement á 9,99 p.m. Dit abonnement is maandelijks opzegbaar.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @bert888,

Wanneer ben je ingegaan op de actie? En heb je daarom ook het Pluspakket uitgezet 22 november? Daar zie ik namelijk de bevestiging van. 

Wat ik nu kan doen is het Pluspakket alsnog aanzetten. Deze kan ik niet meer gratis aanzetten. Maar als ik het nu aanzet zal ik de kosten in een keer vergoeden. Is dat een idee? Je krijgt dan geen mail dat de gratis periode stopt. 

Reputatie 1

Dankje voor je aanbod, maar ik sla dat af.

gr

Reputatie 8
Badge +11

Dan houdt het op, meer kan ik er niet van maken. 

Mocht je nog weer andere vragen krijgen, dan zien we graag weer een topic verschijnen. 

Reageer