beantwoord

BRAVA televisiezender verdwenen

• 24 juli 2015
  • 8 reacties
  • 1237 keer bekeken

Reputatie 1
Met veel genoegen bekijk én beluister ik BRAVA digitale kwaliteit bij Telfort en zijn voorgangers. Nu is die zo maar verdwenen. Geen aankondiging gezien, een motivering. En een ongewijzigde abonnementsprijs (neem ik aan). Graag zien wij (zie het forum op BRAVA zelf) deze zender terug!
icon

Beste antwoord door Roderik 24 juli 2015, 18:56

Hallo Aizo, welkom op het forum! Er zijn per 1 juli wijzigingen doorgevoerd. In mei hebben we hierover onze klanten per e-mail op de hoogte gebracht. Het is jammer dat je BRAVA nu moet missen maar we zijn de mogelijkheden aan het bekijken om het in de toekomst weer toe te voegen.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 1
Hallo Aizo, welkom op het forum! Er zijn per 1 juli wijzigingen doorgevoerd. In mei hebben we hierover onze klanten per e-mail op de hoogte gebracht. Het is jammer dat je BRAVA nu moet missen maar we zijn de mogelijkheden aan het bekijken om het in de toekomst weer toe te voegen.
Ik ben net terug van vakantie en mis m'n favoriete zender BravaNL!
Er is hierover al een vraag gesteld, echter zonder concreet antwoord.
Ik ben bereid over te stappen naar één van de vele aanbieders die deze prachtige zender wél in het standaardpakket hebben.
Mijn vraag is: Wanneer wordt BRAVA weer aan het basispakket toegevoegd?
Reputatie 4
Badge +1
Dat je hier na je vakantie van bent geschrokken kan ik mij goed voorstellen Krugerparks. Op dit moment is het niet bekend of we deze zender wel of niet gaan toevoegen. Als dit het geval is, zullen we dit uiteraard communiceren.
Helaas ontdek ik ook dat BRAVA verdwenen is. Ik zit in een groep 'luisteren naar muziek' en daar kijken de meesten naar BRAVA. Ik ga Telfort nog specifiek vragen naar terugkeer van BRAVA. Anders moet ik maar overwegen terug te gaan naar Ziggo. Voor mij niet moeilijk want ik doe email eyc. over mijn eigen domeinnaam. Overschakelen is een fluitje van een cent. Zoals hier boven bekijkt Telfort nog naar een terugkeer. . . . ?
Twee maanden geleden ben ik naar aanleiding van mijn klacht dat BRAVA verdwenen was door Telfort gebeld. Ze waren aan het kijken om BRAVA weer terug te brengen. Helaas nog geen enkele beweging in deze zaak. Overstappen is nu mijn overweging. Omdat ik een eigen domeinnaam en email heb is overstappen eenvoudig. Rob Croes, feb 2016
Reputatie 4
Badge +1
Rob, jammer dat je overweegt om over te stappen. Uiteraard kijken we altijd naar ons aanbod in zenders. Voor alsnog nemen we BRAVA niet op in ons aanbod. Dit kan natuurlijk in de toekomst veranderen, op dit moment is dat niet het geval. Sorry hiervoor.
Ben niet de enige die graag naar Brava kijkt....zou het op prijs stellen als deze zender weer wordt opgenomen in het standaard pakket.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Bertho,

Uiteraard ben je niet de enige die naar Brava kijkt. Het is echter een keuze die wordt gemaakt op basis van meerdere gegevens: animo, prijs, afspraken leverancier etc. Elk jaar wordt er opnieuw overwogen om bepaalde zenders wel/niet toe te voegen. Ik kan je echter niet goed zeggen of Brava één van die zenders is. Dat moet nog blijken.