beantwoord

Blokkerig of geen beeld DVB-C televisie via coax

• 28 april 2017
  • 8 reacties
  • 454 keer bekeken

Ik heb al bijna een maand last van geen beeld of heel erg blokkerig beeld bij televisie via DVB-C. Dit is bij de volgende zenders het geval:
NPO1, NPO2, NPO3, Discovery channel, FOX, Spike. De storing is het ergst bij NPO1HD, 2 en 3. Hier is het beeld zwart met stotterend geluid. Het lijkt of de storing steeds erger wordt.

Ik heb eerst de splitter vervangen. Dit bood geen oplossing. Vervolgens heb ik de televisie rechtreeks aangesloten met verschillende kabels gebprobeerd, het probleem bleef. Vervolgens met een andere televisie weer geen verbetering.

Graag zou ik willen weten wat ik nog meer kan proberen of dat dit een probleem is bij Telfort zelf?
icon

Beste antwoord door Long 4 mei 2017, 13:20

Beste Stephen,

Bedankt voor het snelle handelen. De storing is inmiddels opgelost door middel van de glasvezelmodemwissel.

Hartelijk dank.

Met vriendelijke groet,

Long
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 3
Hoe is de kwaliteit van het gewone analoge tv signaal, zit daar ook veel ruis in?
Als bv ned1 nog slechter is dan de andere kanalen, zou dit veroorzaakt kunnen worden door een slecht contact of een sluiting in de coax stekkers.
Beste Maxje,

Bedankt voor je tip. De kwaliteit van het analoge tv beeld is niet anders dan voor ik last kreeg van het blokkerige beeld bij DVB-C.

Ik heb al de glasvezelmodem een aantal keren aan en uit gedaan maar dat heeft ook niet geholpen. Ik heb nieuwe stekkers geprobeerd ook niks.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Long, welkom op het forum! Wat vervelend dat je problemen ervaart met het beeld. Ik ontvang graag je naam, adresgegevens, 06-nummer en naam van het type glasvezel modem in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens! Ik heb zojuist een ticket hiervoor aangemaakt. Mijn collega's gaan zich hierover buigen en nemen binnen 2 werkdagen contact met jou op. Laat je even weten wanneer je bent gebeld? Bij voorbaat dank!
Beste Stephen,
Ik heb een sms gekregen van guidion voor een glasvezelmodem wissel. Zodra dit is uitgevoerd laat ik je weten of het probleem is opgelost.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de update!
Beste Stephen,

Bedankt voor het snelle handelen. De storing is inmiddels opgelost door middel van de glasvezelmodemwissel.

Hartelijk dank.

Met vriendelijke groet,

Long
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden Long! Fijn dat het is opgelost. 🙂

Reageer