beantwoord

Blokkerig beeld en wegvallen geluid

  • 21 september 2015
  • 7 reacties
  • 491 keer bekeken

Sinds ongeveer 2 weken hebben we last van blokkerig beeld en geluid wat weg valt. We hebben alles al een keer uit de stopcontacten gehaald en opnieuw ingedaan. Het blijft onverandert. Wat kunnen we nog doen? Hiervoor hebben we nooit problemen gehad...
icon

Beste antwoord door Stephen 26 september 2015, 12:24

Hallo do668877, graag ook even de suggestie die Tuut-Tuut heeft aangekaart uitproberen. Zo kun je zien of het aan de verbindingsset ligt of niet. In dit topic wordt uitgelegd hoe je de verbindingsset het beste kan gebruiken. In afwachting van jouw reactie.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Beste do668877, welkom op het forum. Blokken in beeld en wegvallend geluid is natuurlijk verre van ideaal. Zou je het 1 en ander willen testen om te zien of het dan beter gaat?
  1. Testen of het beter wordt met een andere HDMI kabel
  2. Testen hoe het gaat als je een dvd speler aansluit met een HDMI kabel (even testen door een dvd af te spelen)
  3. Je televisie heeft meerdere HDMI poorten, zou je de andere eens willen testen
  4. Als de mogelijkheid er is, kun je ook nog testen of je dit ook ervaart met een andere televisie
Beste Christy, we hebben maar 1 hdmi poort op de tv als we daar een dvd speler op aansluiten is er niets aan de hand. Ook een andere hdmi kabel geeft geen beter resultaat. Daarbij komt dat het lijkt alsof internet de afgelopen dagen ook een stuk trager werkt. We hebben overigens glasvezel.. En zoals aangegeven we hebben eerder geen enkel probleem gehad. Vanmorgen viel de radio ook een aantal keren weg. Er lijkt iets met de verbinding te zijn.
Hoe krijgen we dit opgelost.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo do668877, ik neem het even over van Christy. Is je TV-ontvanger bekabeld aangesloten of maak je gebruik van een draadloze verbindingsset? Ervaar je dit probleem met interactieve TV of met analoge TV? Ik kijk uit naar jouw reactie.
Beste Stephen, we maken gebruik van een draadloze verbindingsset en het betreft interactieve tv. Hierin is sinds wij bij Telfort zitten en de tv op deze manier hebben aangesloten geen wijziging geweest. Alvast bedankt voor je reactie.
Reputatie 8
Badge +16
Ervaar je de problemen ook als je geen gebruik maakt van de verbindingsset? Je kan dit testen met een lange netwerkkabel tijdelijk aan te sluiten
Reputatie 8
Badge +7
Hallo do668877, graag ook even de suggestie die Tuut-Tuut heeft aangekaart uitproberen. Zo kun je zien of het aan de verbindingsset ligt of niet. In dit topic wordt uitgelegd hoe je de verbindingsset het beste kan gebruiken. In afwachting van jouw reactie.