beantwoord

Blokken/haperen

  • 24 februari 2018
  • 29 reacties
  • 410 keer bekeken


Toon het eerste bericht

29 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Andy, welkom op het forum! Ik zie dat je gebruik maakt van 4 TV-ontvangers. Doen de problemen zich voor op alle TV-ontvangers?
Ervaar je ook problemen met internet of betreft het alleen Interactieve TV? In afwachting van jouw reactie.
Je zal, als het nodig is, van Telfort een vervangend modem krijgen, maar geen ander type. Ik neem aan dat je nu een V8 hebt.
https://forum.telfort.nl/internet-267/welk-modem-krijg-je-bij-telfort-69350
Jazeker. Ze hebben niet voor niks een monteur gestuurd destijds. Die heeft alles gecheckd en gereset.
Heb je deze contolepunten al eens doorlopen?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/het-beeld-van-mijn-tv-hapert-ik-zie-blokjes-in-beeld.htm

Reageer