beantwoord

Blokken/haperen

  • 24 februari 2018
  • 29 reacties
  • 404 keer bekeken


Toon het eerste bericht

29 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Nee dat hoeft niet meer. Ik vermoed namelijk dat het probleem in de ontvanger zit. Ik heb daarom besloten een nieuwe op te sturen. Binnen twee werkdagen zul je deze thuis ontvangen. Ik hoor graag of deze beter werkt.
Hallo Bart,

Deze werkt inderdaad veel beter. Lijkt dat het probleem zo goed als opgelost is. Een enkele hapering blijft maar goed. Hoe moet ik de oude ontvanger retourneren?
Reputatie 8
Badge +11
Dat vind je op deze pagina:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modems-en-andere-apparatuur-terugsturen.htm
Reputatie 8
Badge +11
Goed om te lezen dat de nieuwe ontvanger beter werkt. Daar ben ik blij om. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag.

Reageer