Blijft digitenne 'gratis' bij Telfort Interactieve TV?

• 27 maart 2012
  • 5 reacties
  • 3370 keer bekeken

Badge
Op dit moment is digitenne gratis bij Telfort interactieve TV.
In navolging van moederbedrijf KPN komt Telfort binnenkort ook met de mogelijkheid om een tweede ontvanger aan te sluiten. Bij KPN kost deze tweede ontvanger 4 euro per maand en sinds dit mogelijk is ontvangen (nieuwe) klanten geen 'gratis' digitenne meer bij KPN Interactieve TV.

Mijn vraag: Blijft digitenne in de toekomst een 'gratis' dienst bij Telfort Interavtieve TV ?

Dennis

5 reacties

Badge +2
Hallo,

Zoals ik het op de site van kpn lees zit de 2e ontvanger gratis bij kpn erin (15 euro, dat was ook altijd 15 euro) en digitenne blijft gratis. Hopelijk blijft dat bij telfort ook zo.

Je kunt Interactieve TV op twee televisies aansluiten. Zo kun je op twee locaties in huis optimaal genieten van scherp, digitaal beeld.

Als je meer dan twee televisies in huis hebt, dan krijg je gratis Digitenne bij je abonnement. Je betaalt dan geen aansluitkosten of abonnementsgeld, alleen de huur van de Digitenne-ontvanger: € 4,- per maand per ontvanger.

Zo heb je voor € 4,- ook scherp digitaal beeld op die andere tv's in huis - zonder dat je een draad door het hele huis hoeft aan te leggen!

Je kunt Digitenne gewoon bij Interactieve TV bestellen.

In navolging van moederbedrijf KPN komt Telfort binnenkort ook met de mogelijkheid om een tweede ontvanger aan te sluiten. Bij KPN kost deze tweede ontvanger 4 euro per maand en sinds dit mogelijk is ontvangen (nieuwe) klanten geen 'gratis' digitenne meer bij KPN Interactieve TV.

Mijn vraag: Blijft digitenne in de toekomst een 'gratis' dienst bij Telfort Interavtieve TV ?

Dennis
Badge
Ben het gedeeltelijk met je eens dat kpn de tweede ontvanger er gratis bij leverd.
Als ik het goed herinner was de prijs 2 maanden geleden nog 11 euro voor itv en moest je de huur van de tweede ontvanger a 4 euro erbij betalen.
Nu staat dus dat die erbij inbegrepen zit maar de prijs is nu wel 15 euro dus als je het op die manier bekijkt vind ik dat je hem dus wel betaald. 😎
Badge +2
Nee volgens mij was het bij kpn altijd al 15 euro en bij telfort 11 euro.

Ben het gedeeltelijk met je eens dat kpn de tweede ontvanger er gratis bij leverd.
Als ik het goed herinner was de prijs 2 maanden geleden nog 11 euro voor itv en moest je de huur van de tweede ontvanger a 4 euro erbij betalen.
Nu staat dus dat die erbij inbegrepen zit maar de prijs is nu wel 15 euro dus als je het op die manier bekijkt vind ik dat je hem dus wel betaald. 8)
Badge

Nou, daar merk ik maar weinig van Dennis !
Badge
Heb al ruim 4 jaar Digitenne en nu sinds ,n maand iTV,phone en internet..het hele pakket dus.Maar ik betaalde voor m,n 1ste ontvanger niks,en voor de 2de en 3de idd 4 euro per stuk..Laatste verhoging was 0,50 cent en bracht het totaal op ,met Eredivisie Live erbij ..op 29.50.euro....ELive is 8.50..en de extra ontvangers zijn 4,00 euro...nu ik het pakket heb betaal ik dus 3 x 4.00 ..8.50 voor EL,en dan zou Digitenne idd gratis in het pakket zitten...kreeg ik vorige keer ,n factuur van 19.50 ,nu kreeg ik ,n factuur van 24,95 ..en dat is teveel,en daar was de nieuwe BTW al in berekend....ik ga Digitenne is ff bellen,want moederbedrijf KPN houdt naar mijn idee vast aan je Digitenne contract en haalt via "dochter"Têlfort zo dus extra cash binnen....het is ,n volstrekt non-transparante constructie..want zolang je het niet zwart/wit op papier voor je ziet blijft het gissen...in dat geval was papier toch altijd wel iets waar je op terug kon vallen...nu krijg je bij 3 klantenservice-medewerkers 3 verschillende verhalen en uitleg...Maandag maar weer in de telefoon klimmen en om ,n papieren factuur-uitleg vragen bij Digitenne.

Reageer