beantwoord

Bij wijziging naar nieuw pakket zijn zenders verdwenen

• 6 november 2018
  • 7 reacties
  • 446 keer bekeken

Reputatie 1
Noodgedwongen moest ik van analoog naar digitaal. In de begeleidende brief eind september van Telfort zou e.e.a. "zorgeloos" gebeuren en is de overstap "uiteraard geheel kosteloos".
Afgezien van de vele fouten in de bevestigingsbrief en de problemen bij het installeren als een niet werkend internet, geen TV en geen vaste telefoon, hadden we vervolgens ook nog een té korte en kapotte etherenetkabel. Na enkele dagen had ik weer TV signaal maar mijn favorierte ARTE zat niet meer in het pakket! In het analoge basispakket had ik ARTE. Waarom zit ARTE niet in het digitale basispakket? Wat is de reden daarvoor? Ik zou graag "zorgeloos" verder willen kijken zonder extra kosten...

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 7 november 2018, 15:45

Hoi gr676876, welkom. Ik snap heel goed dat je graag zorgeloos verder zou willen kijken. Ik ben er daarom even ingedoken waarom je dit pakket niet hebt. Ik zie dat je in tijd van de overstap contact hebt gehad met een collega om de migratie in gang te zetten. Bij deze migratie had je de keuze om het pakket door te laten lopen zoals deze was. Deze zou dan ook maandelijks opzegbaar zijn. Je kon ook kiezen voor een nieuw jaarcontract met korting. Dit laatste heb jij gedaan. Dit betekent ook dat je als nieuwe klant gezien wordt. Je krijgt dan ook het product dat de nieuwe klant krijgt. Hier zit het uitgebreide tv pakket niet helaas.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 3
Reden te meer om dus om niet over gaan en te weigeren,... je betaald het zelfde (of zelfs meer bij de noodzaak voor de huur van extra boxen) en je krijgt buiten de ellende met kabels treken tijdelijk geen werkende diensten en vrije dag opnemen minder. te gek voor woorden 😞
Laat alstublieft het digitale DVB-c draaien net als Ziggo
Reden te meer om dus om niet over gaan en te weigeren,... je betaald het zelfde (of zelfs meer bij de noodzaak voor de huur van extra boxen) en je krijgt buiten de ellende met kabels treken tijdelijk geen werkende diensten en vrije dag opnemen minder. te gek voor woorden 😞

Laat alstublieft het digitale DVB-c draaien net als Ziggo

Het stoppen DVB-c is definitief.
Als je niet van het nieuwe aanbod gebruik wilt maken kan je overstappen op een andere aanbieder. Iedereen met "oud glas" is contract vrij.
Dit zou niet moeten je hoort het volledige pakket te houden dus zowel basis als uitgebreid want exact datzelfde had je al.
Uit het overgangs topic.

Je betaalt níet extra voor:
  • Je huidige pakketsamenstelling: internet, internet en tv of alles-in-1
  • Je huidige internetsnelheid (zie 11)
  • Het nieuwe modem en de eerste nieuwe interactieve tv-ontvanger (zie 6)
  • Het uitgebreide zenderpakket (zie 21)
  • De monteur, aansluiting en activatie (zie 13
Reputatie 8
Afgezien van de discussie wat je met de overgang naar de nieuwe glasvezel propositie wel of niet allemaal zou moeten krijgen. Mocht het er alsnog niet bijzitten dat "Arte" als overeenkomst van overstap. Kun je het altijd via internet oproepen en "casten" naar een Chromecast aangesloten op een TV.

Nog meer opties zie:
https://forum.telfort.nl/tv-338/ontbrekende-klassieke-zenders-74415#post611205
Reputatie 8
Badge +17
Als de Arte bij je vorige abo gratis was dan hoor je dit ook gratis te krijgen bij je nieuwe abo

Zie link herover https://forum.telfort.nl/internet-267/vraag-en-antwoord-zorgeloos-naar-een-nieuwe-glasvezelverbinding-77670

Reputatie 8
Badge +11
Hoi gr676876, welkom. Ik snap heel goed dat je graag zorgeloos verder zou willen kijken. Ik ben er daarom even ingedoken waarom je dit pakket niet hebt. Ik zie dat je in tijd van de overstap contact hebt gehad met een collega om de migratie in gang te zetten. Bij deze migratie had je de keuze om het pakket door te laten lopen zoals deze was. Deze zou dan ook maandelijks opzegbaar zijn. Je kon ook kiezen voor een nieuw jaarcontract met korting. Dit laatste heb jij gedaan. Dit betekent ook dat je als nieuwe klant gezien wordt. Je krijgt dan ook het product dat de nieuwe klant krijgt. Hier zit het uitgebreide tv pakket niet helaas.
Reputatie 8
Badge +11
We hebben nog even contact gehad en je zou contact zoeken om de situatie met mijn collega te bespreken. Heb je dat al gedaan, kun je vertellen wat daar uitgekomen is?

Reageer