Bij mijn Telfort staat dat er nog een wijziging gaande is

  • 25 mei 2012
  • 4 reacties
  • 1541 keer bekeken

Badge +2
@goedemorgen webcare

Sinds een week heb ik de 2e ontvanger in huis dat prima werkt maar op mijn telfort staat nog altijd het volgende:

Er vindt momenteel een wijziging in uw producten plaats. Zodra deze wijziging is doorgevoerd kunt u een 2e tv-aansluiting bestellen of annuleren.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@ebroers,

Ik heb dit doorgezet, binnen een aantal uur gaat de wijziging eraf. :)

Henk
Badge +2
@henk
Bedankt het staat nu inderdaad weer goed!



Hebben jullie de melding van de HD zenders die via itvonline niet beschikbaar zijn ook in behandeling of nog niet aan toegekomen?


Ewald
Reputatie 4
Badge +3
@ebroers,

Excuus! Nog niet op geantwoord maar wel doorgezet :)

Henk
Badge +2
Maakt niet uit hoor, sper dank je voor je snelle antwoord.

Hopelijk is het niet teveel wat ik allemaal doorgeef!


@ebroers,

Excuus! Nog niet op geantwoord maar wel doorgezet :)

Henk

Reageer