beantwoord

Bestellen Interactive TV

• 22 januari 2013
  • 10 reacties
  • 3631 keer bekeken

Hallo,

Ik wil graag interactive tv bestellen maar dat valt nog niet mee....

Als ik op de site van Telfort inlog en Interactive tv wil bestellen, krijg ik de melding dat het niet op mijn adres beschikbaar is. Als ik een alles in één pakket wil bestellen kan ik wel interactive tv erbij bestellen.
Dus maar eens gebeld met telfort.....maar nee hoor, is niet mogelijk.

Nu woon ik wel een eindje van de centrale af maar mijn verbinding is toch goed te noemen:
ADSL WAN Up 8488/944 kbps.

Iemand enig idee wat er nu mis is?
icon

Beste antwoord door Jelmer - Telfort 22 januari 2013, 16:07

@ErnstK,

Welkom op het forum! De snelheid die wordt behaald is aan de lage kant voor Interactieve TV. De kans dat Interactieve TV niet goed zal werken is te groot en daarom leveren wij dit niet op jouw adres. Mijn excuses voor het ongemak.

Jelmer
Bekijk reactie

10 reacties

Badge
@ErnstK,

Welkom op het forum! De snelheid die wordt behaald is aan de lage kant voor Interactieve TV. De kans dat Interactieve TV niet goed zal werken is te groot en daarom leveren wij dit niet op jouw adres. Mijn excuses voor het ongemak.

Jelmer
ok, dank je wel. Ik dacht dat 6mb voldoende was voor tv. Nou ja jammer 😞
Badge
Interactieve TV bestelbaar als de postcodecheck een snelheid aangeeft van ten minste 6 Mb.

Een familielid van mij kon eerst ook geen iTV bestellen (postcodecheck gaf een snelheid van 5 Mb aan) en het modem trainde in met een snelheid van 8 Mb. Enige tijd later hebben wij nogmaals geprobeerd iTV te bestellen en was dit wel mogelijk omdat de postcodecheck een snelheid verwachtte van 7 Mb (aan de intrainsnelheid van het modem is niets veranderd). De postcodecheck is bij mijn weten leidend.
dank voor je reactie, als ik me goed herinner kon ik inderdaad een jaar geleden wel een bestelling plaatsen.
Trouwens bij KPN en XS4ALL is het geen probleem om Interactieve TV te bestellen die gebruik maken van de zelfde infrastructuur. Zit er niets anders op dan mijn abbo uit te zitten en naar een andere partij te gaan.
Badge
Wat is de snelheid die de postcodecheck van Telfort aangeeft (http://internet.telfort.nl/shop/checkbeschikbaarheid.html)? Dit zou volgens mij niet anders moeten zijn dan bij XS4ALL.
Daar staat: Snelheid op jouw adres: 6 Mb/s

Grappige is dat ik dan wel (bij een nieuwe bestelling) Interactieve TV erbij kan bestellen.

http://imageshack.us/a/img715/3410/telfort1.png

@ErnstK,

Jelmer

@Jelmer: Is een uitzondering hierop niet mogelijk?
Badge
Dat is vreemd. Bij mijn familielid was interactieve TV bestelbaar via Mijn Telfort op het moment dat de postcodecheck een hogere snelheid aangaf.

Kan het zijn dat je op dit moment een oud internetabonnement hebt? Wellicht kan Jelmer dit bevestigen. Lijkt mij dat interactieve TV gewoon leverbaar moet zijn.

Daar staat: Snelheid op jouw adres: 6 Mb/s Grappige is dat ik dan wel (bij een nieuwe bestelling) Interactieve TV erbij kan bestellen. http://imageshack.us/a/img715/3410/telfort1.png
ja, mijn abonnement wordt per 1-2 omgezet naar instap (max 8mb) maar voorheen was het ook max 8mb. Het wordt alleen iets goedkoper, wat betreft de daadwerkelijke snelheid zal dat dus niet uitmaken.
Maar ik zal na 1-2 nog eens een poging wagen.

Het vreemde blijft wel dat bij een nieuw abonnement ("Stel zelf je pakket samen") het wel te bestellen is. (ook na de postcode check)
Reputatie 8
Badge +17
Om teleurstelling en/of ergernis te voorkomen zou je het advies van Jelmer inacht kunnen nemen...

Reageer