Beschikbaarheid plus pakket on demand series

• 9 april 2015
  • 10 reacties
  • 551 keer bekeken

Ik zou graag willen weten vanaf wanneer de plus pakket on demand series van april beschikbaar zijn. In de nieuwsbrief en online geven jullie verschillende series aan die in werkelijkheid helemaal niet beschikbaar zijn. Het gaat mij vooral om de serie "legend of the seeker", maar jullie zouden ook "criminal minds" seizoen 1 t/m 8 hebben en die staat er ook niet tussen. Het is ook niet de eerste keer dat het mij opvalt dat het aanbod veel breder zou moeten zijn dan het in werkelijkheid is.

10 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@jolanda.goeree,

Welkom op het forum.

Dit is nieuw voor mij. Normaliter adverteren we pas met dergelijke zaken als deze ook daadwerkelijk beschikbaar zijn, dit lijkt me niet meer dan logisch. Wellicht vindt er een bepaalde synchronisatie niet plaats die ervoor zorgt dat je meest recente content kan bekijken. Zodoende heb ik voor jou het e.e.a. aangepast op het iTV-platform, na het opnieuw opgeven van jouw abonnementsgegevens verwacht ik dat je verbetering zult merken.

Laat je me weten wat hieruit komt?

Michael
Pluspakket on demand geeft, na het opnieuw invoeren van mijn abonnementsgegevens, nog steeds dezelfde series. Legend of the seeker en criminal minds zitten daar nog steeds niet tussen. Ze staan ook niet onder ABC on demand.
De nieuwste films uit het pluspakket heb ik overigens wel. Van de series in deze lijst

http://www.telfort.nl/Persoonlijk/Internet-TV-Bellen/Meer-informatie/Over-Interactieve-TV/Pluspakket/Pluspakket-series.htm?cid=short_url:nvt:telfort.nl/series

heb ik alleen scandal en once upon a time.
Reputatie 8
Badge +2
@jolanda.goeree,

Heel vreemd inderdaad. Ik zie het nu ook. Dit verschijnsel zet ik door naar de afdeling die hierover gaat. Ik stel je op de hoogte zodra ik een terugkoppeling heb ontvangen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Michael
Reputatie 8
Badge +2
@jolanda.goeree,

Het staat nog steeds uit. Een reactie is nog uitgebleven helaas. Maar ik vind het hoe dan ook belangrijk om dit te melden zodat je weet dat ik het nog steeds 'in de gaten houd'. :)

Michael
Ik heb dezelfde vraag als Jolanda en check deze pagina regelmatig om te kijken of dit wordt opgelost. Het pluspakket had ik in eerste instantie gratis op proef, maar juist vanwege de series besloten het te houden en te betalen. De maand april is nu bijna om en de nieuwe series zoals aangekondigd per mail en ook (nog steeds) op de website zijn helaas nog steeds niet beschikbaar. Is een oplossing op handen? Dit zodat ik kan beslissen het pluspakket wel of niet te continueren. En is het misschien niet beter om de website met beschikbare series aan te passen?
@Michael

Kan ik uit het uitblijven van een reactie opmaken dat er geen nieuwe series beschikbaar komen? En dat ik het pluspakket dus beter kan opzeggen?
Reputatie 8
Badge +2
@jolanda.goeree, @groningen2012,

Mijn excuus voor het uitblijven van een inhoudelijke reactie. Binnen de organisatie is dit incident inmiddels bekend, alleen is het nog onduidelijk wat concreet de oplossing hiervoor is. Als ik een terugkoppeling hierover heb gekregen, dan stel ik jullie hiervan op de hoogte.

Als het klopt wat er op de website staat, dan horen de series zichtbaar te zijn in het menu. Als het niet klopt wat er op de website staat, dan hoort deze informatie er niet te staan. Zo simpel is het.

Michael
Toch jammer dat het zo lang duurt. Met Netflix weet ik in elk geval waar ik aan toe ben. Het is dat de kids nu meivakantie hebben en dus gebruik maken van Disney en Nick jr, maar daarna gaat het pluspakket dus weer uit.
Reputatie 8
Badge +2
@jolanda.goeree,

Ik kan me goed voorstellen dat je niet tevreden bent met hoe het huidige aanbod. Op de website staat immers dat we meer aanbieden dan in praktijk beschikbaar is. Ik heb er goede hoop op dat hier snel uitsluitsel over komt.

Michael

Reageer