beantwoord

Beschikbaarheid interactieve tv

  • 17 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 479 keer bekeken

Goedenavond

Ik ben op dit moment klant van. telfort interactieve tv/internet.
We gaan binnenkort verhuizen.
Aangezien ik tevreden ben over het product wilde ik het abonnement mee verhuizen.
Echter was het doorgeven van de verhuizing nogal problematisch.
Toen ik keek wat de maximale snelheid was voor betreffende postcode, kreeg ik de melding dat er geen internet beschikbaar is op het nieuwe adres.
Het nieuwe adres ligt hier 500 meter (2036PG)vandaan. Nu zie ik dat ik ook de melding krijg op mijn huidige adres.
Hier gebruik ik al jaren internet van Telfort.
Ik neig ernaar om te zeggen dat de tool om dit te controleren even van slag is.
Graag verneem ik of internet beschikbaar op
M'n nieuwe adres met postcode 2036JK.
Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door jimny 18 oktober 2014, 06:56

De postcodecheck Telfort cq tool werkt hier bij mij wel goed, echter als ik de postcode invoer van je huidige en nieuwe adres met diverse huisnummers krijg ik ook dezelfde melding.
Je kunt eventueel de klantenservice bellen, kosten 0,50 ct per gesprek
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
De postcodecheck Telfort cq tool werkt hier bij mij wel goed, echter als ik de postcode invoer van je huidige en nieuwe adres met diverse huisnummers krijg ik ook dezelfde melding.
Je kunt eventueel de klantenservice bellen, kosten 0,50 ct per gesprek
De postcodecheck Telfort cq tool werkt hier bij mij wel goed, echter als ik de postcode invoer van je huidige en nieuwe adres met diverse huisnummers krijg ik ook dezelfde melding.
Je kunt eventueel de klantenservice bellen, kosten 0,50 ct per gesprek


Dank je wel voor je reactie.
Nu werkt de tool voor beschikbaarheid wel.
Ik zal proberen via mijn telfort de verhuizing door te geven.

Reageer