beantwoord

Beschikbaarheid Glasvezel

• 16 juli 2013
  • 5 reacties
  • 1688 keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

Ik ben benieuwd wanneer er glasvezel komt op de volgende postcodes: 7552CW & 7559AE. (HENGELO OV)

Op dit moment gebruiken wij met volle tevredenheid Telfort ADSL maar (indien mogelijk) zouden wij graag willen overstappen op Telfort Glasvezel.

Ik hoor het graag, alvast hartelijk dank.

Met vriendelijke groet,
Adriaan Bredero
icon

Beste antwoord door Moniek 16 juli 2013, 14:07

@a.bredero,

Helaas is glasvezel op deze postcodes nog niet mogelijk, voor alle actuele informatie over glasvezel binnen Nederland kun je kijken op de volgende website www.eindelijkglasvezel.nl.

Moniek
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Badge
Beschikbaarheid van Telfort Glasvezel kun je nakijken op de volgende pagina:

https://internetshop.telfort.nl/pages/glasvezel-bestellen/?Promiscode=TFBASISAI1INT

Als ik de door jouw aangevoerde postcodes gebruik (icm met verschillende huisnummers) dan krijg ik in beide gevalen de volgende response:

Geen glasvezel beschikbaar
Helaas, op uw adres zijn geen glasvezel-diensten van Telfort leverbaar.

evenals bij het gebruik van de postcodecheck op de site van Reggefiber

En dat terwijl Hengelo wel in het rijtje plaatsnamen op DEZE pagina genoemd wordt.
Het kan zijn dat men nog bezig is met de inventarisatie van de hoeveelheid bewoners dat glasvezel wil hebben (ik zie op de kaart bij Reggefiber nog geen indicatie van een aansluitgebied.. zie ook DEZE kaart en zoom in op Hengelo)
Beschikbaarheid kun je nakijken op de volgende pagina:

https://internetshop.telfort.nl/pages/glasvezel-bestellen/?Promiscode=TFBASISAI1INT

Als ik de door jouw aangevoerde postcodes gebruik icm met huisnummer 1 dan krijg ik in beide gevalen de volgende response:

Geen glasvezel beschikbaar
Helaas, op uw adres zijn geen glasvezel-diensten van Telfort leverbaar.

Helaas

Bedankt voor de genomen moeite, ik had dat zelf ook al gedaan. Ik heb alleen een topic aangemaakt, omdat ik nieuwschierig ben of Telfort wellicht meer kan inzien. (of er uberhaupt Glasvezel voor deze locaties op de planning staat etc.)
Badge
@a.bredero,

Helaas is glasvezel op deze postcodes nog niet mogelijk, voor alle actuele informatie over glasvezel binnen Nederland kun je kijken op de volgende website www.eindelijkglasvezel.nl.

Moniek
Beste Moniek,

Top, hartelijk dank! ik zal hierop gaan kijken.

Dit topic kan nu gesloten worden.

Hartelijke groet,

Adriaan Bredero
Badge
@a.bredero,

Geen dank, ik hoop dat de beschikbaarheid positief uitvalt. Bij deze sluit ik dit topic.

Moniek