beantwoord

Berichten op TV openen

• 12 februari 2020
  • 4 reacties
  • 112 keer bekeken

Reputatie 2

Vanavond kreeg ik toen ik de TV aanzette voor het eerst sinds jaren de melding dat er een ‘nieuw bericht(en)’ voor mij was...Ik wil graag weten hoe ik zoiets kan openen en dus lezen. Het is een icoontje dat een gesloten brief voorstelt met een rode knop er voor. Als ik ’menu’ open, staat het onderaan, maar het bericht kan niet met de navigatieknop bereikt worden, daarmee kom ik niet lager dan ‘zoeken’ Nergens iets over te vinden. Alle knoppen van de witte afstandsbediening geprobeerd. Kan iemand opheldering geven?

icon

Beste antwoord door telefortuna 12 februari 2020, 20:22

Dank je!

De rode knop doet op mijn afstandsbediening helemaal niets. Via de andere route - menu > mijn service - zag ik inderdaad een bericht: daar stond ‘cadeautje’ met een steeksleuteltje ernaast. Ik heb nog wat verder gesnuffeld en dit soort ongein uitgezet. Opgelost dus!

Telefortuna

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @telefortuna , met de rode knop op de AB kom je bij de berichten of via menu, mijn service kom je ook bij mijn berichten.

Reputatie 2

Dank je!

De rode knop doet op mijn afstandsbediening helemaal niets. Via de andere route - menu > mijn service - zag ik inderdaad een bericht: daar stond ‘cadeautje’ met een steeksleuteltje ernaast. Ik heb nog wat verder gesnuffeld en dit soort ongein uitgezet. Opgelost dus!

Telefortuna

Nu maak je me wel nieuwsgierig gratis film wegens valentijn?

Gevonden inderdaad 6 valentijn films in on demand.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @telefortuna, fijn dat je het inmiddels hebt opgelost :slight_smile:  Het ging in dit geval inderdaad om Valentijns films die je deze hele maand gratis kunt kijken. 

Reageer