vraag

Beloofde korting Digitenne niet verrekend.

• 29 januari 2014
  • 3 reacties
  • 922 keer bekeken

Badge
Ik keek voorheen tv via Digitenne. Sinds half december heb ik echter een abonnement op Interactieve TV van Telfort. Daarbij werd vermeld dat ik dan korting op Digitenne zou krijgen, zodat dit maar 4 euro per maand zou kosten. Ik keek echter vandaag op mijn bankafschrift en zag dat mij nog steeds de volledige €12,50 in rekening wordt gebracht voor Digitenne. Telfort, hoe zit dit?

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Is de tenaamstelling van je Digitenne abo gelijk aan je Telfort abo?
Alleen als deze tot op de punt gelijk is zal er automatisch korting worden verleend
Badge
Nou, ik heb maar één naam, dus dat zou moeten kloppen. Twee maanden terug heb ik zelfs nog een wijziging naar Digitenne gestuurd om ervoor te zorgen dat beide abonnementen op hetzelfde huisadres geregistreerd staan. Ik zie nu echter dat ik de Digitenne-factuur niet per e-mail binnen krijg (ook niet in de spam-bak), dus kan ik de naam op de factuur niet controleren. Daar gaat nog maar weer een wijzing heen...

Met de factuur van Telfort is overigens ook iets vreemds aan de hand: Als ik inlog op Mijn Telfort zie ik al mijn voorletters vermeld staan, op de PDF van de Telfort-factuur staat echter alleen de eerste...
Heb je wel interactieve TV via ADSL, want ik kreeg nul op rekest toen ik het vroeg, omdat ik glasvezel heb en dus niet in aanmerking kwam voor de korting op het abbonement KPN.

Reageer