Bekabeling naar amino m540 voor interactieve tv

• 8 november 2014
  • 2 reacties
  • 527 keer bekeken

Wie heeft er ervaringen dat als er in de verbinding via utpkabel een wandcontactdoos in de woonkamer zit(met utp aansluiting) de verbinding veel slechter is en tot storingen leidt in de tv-ontvangst, met name van de HD-zenders ??

De kabel gaat bij mij vanuit het modem in de meterkast door de kruipruimte naar de woonkamer waar deze is aangesloten op de wandcontactdoos , van daaruit loopt er een apart kabeltje naar de amino m540.

Graag jullie reacties

Carl van Rijn

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Hoi cwvanrijn, welkom op het forum.

Of de aansluiting in de wandcontactdoos hiervoor verantwoordelijk is kan je uitsluiten door een ethernetkabel even rechtstreeks aan te sluiten op de ontvanger (of misschien heb je dat al gedaan..?).
Als dit wel een goede verbinding oplevert dan weet je waar je het probleem moet zoeken.
Haal de wandcontactdoos uit de muur en controleer of alle aders van de aanvoerkabel goed afgemonteerd zijn.
Reputatie 8
Badge +2
@cwvanrijn,

Jammer dat we geen bericht meer hebben vernomen na de reactie van Enterprise. Derhalve ga ik er vanuit dat het probleem verholpen is. Mocht ik nog iets voor jou kunnen betekenen, maak dan een nieuw topic aan alsjeblieft.

Dit topic gaat op slot.

Michael