vraag

Begin gemist werkt niet meer bij 192TV

• 14 november 2017
  • TV
  • 9 reacties
  • 76 keer bekeken

ErwinW
Reputatie 1
Ik heb een zwarte afstandsbediening en de Amino ontvanger. Begin gemist is verbeterd en kan nu via de gids gestart worden tot 7 dagen terug. Dat is mooi maar het werkt niet bij 192TV en dat is nu juist een kanaal waarop ik begin gemist veel gebuikte. Wordt dat nog aangepast?

9 Reacties

Galdor68
Dat zal vanuit de leverancier wellicht zo zijn afgesproken.
Ik zag trouwens dat op meerdere kanalen het zeven dagen terug kijken en begin gemist niet mogelijk is.
Wieger - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Erwin, welkom op het forum. Ik begrijp dat sinds de aanpassingen bij Begin Gemist, je de uitzendingen van 192TV niet meer werkt. Dat is jammer. Als ik kijk in het zenderoverzicht dan heeft 192TV de optie voor Begin Gemist. Denk dat er een foutje in je ontvanger is geslopen of bij Begin Gemist. Kan je voor de veiligheid de software van je Amino opnieuw laden? Dit doe je via Menu-Instellingen-Systeem-Software upgrade. Als dat niet gewerkt heeft, dan ontvang ik graag via een bericht het MAC-adres, serienummer en STBID. Dan ga ik het verder voor je uitzoeken.

Wil je dan ook je klantnummer of postcode en huisnummer aan je profiel toevoegen? Ik heb nu geen gegevens van je om na te kijken. Dat maakt het lastiger om je een goed antwoord te geven.
Galdor68
Inhakend hier een update gedaan maar geen verbetering op genoemd kanaal 192TV (232)
Naast 192 diverse andere kanalen zoals TV Oranje, Slam!TV en euronews waar via de gids terugkijken niet mogelijk is.
Opvallend bij 192TV zijn wel opnames in te plannen, dit verklaar ik doordat hier nog enigzins van een programering sprake is bij de andere muziekzenders niet.

Op NPO3 en Eurosport viel het me op dat bij enkele losse programma's begin gemist niet werkt via de gids.

Op bijgevoegde foto naast de opname mogelijkheid ook te zien een icoon die ik uitleg als terugkijken niet mogelijk.
ErwinW
Reputatie 1
Ik heb de update zojuist ook gedaan en zoals Galdor68 ook al aangeeft geeft dit geen verbetering. Ik zie precies hetzelfde als Galdor68 dus ik denk dat het toch een algemeen probleem is. Ik zal mijn gegevens via een bericht aan je doorgeven Wieger.
Wieger - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Erwin, dat vermoeden krijg ik nu ook. Zeker omdat Galdor dezelfde bevindingen heeft. Het wordt vervolgd! Ik hou het in de gaten voor jullie.
Galdor68
Eerlijk gezegd was mij in de periode dat ik mocht testen dit niet opgevallen, maar 192 is voor ons niet een standaard bekeken kanaal. Anders had ik dat destijds wel gemeld.
Wieger - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Erwin, de vraag staat uit bij onze TV leverancier. Van hen heb ik nog geen reactie terug. Ik houd het in de gaten voor je.
Wieger - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Erwin, vanuit onze TV leverancier heb ik inderdaad doorgekregen dat door de aanpassing in Begin Gemist dit naar boven is gekomen. Dat is een onverwachte aanpassing geweest voor ons. Om die reden heb ik de betrokken Product Manager gevraagd om dit verder uit te zoeken en hier nog meer tekst en uitleg over te geven. Daar kom ik nog bij je op terug.
Wieger - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Erwin, ik heb nog geen definitief antwoord gekregen van mijn collega. Mag ik er maandag bij je op terug komen?

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)