beantwoord

beeldscherminstelling

• 13 november 2013
  • 6 reacties
  • 1403 keer bekeken

Hallo,
Ben sinds maandag over op telfort alles in 1.
Werkt allemaal prima, het lukt me alleen niet om de juiste beeldscherminstelling te krijgen op mijn tv,
Ik heb een Samsung UE40ES6100, alles ingesteld zoals aanbevolen maar ik blijf dunne lange mensen zien.
Iemand een tip?
Thx
icon

Beste antwoord door Henk 21 november 2013, 16:20

@erik den haag,

Ik heb via de site van Samsung deze handleiding gevonden, wellicht staat daar meer informatie over de correcte instellingen van je TV. Ik lees graag of je hier wat aan hebt gehad, succes!

Henk
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hallo,
Werkt allemaal prima, het lukt me alleen niet om de juiste beeldscherminstelling te krijgen op mijn tv,
Ik heb een Samsung UE40ES6100, alles ingesteld zoals aanbevolen maar ik blijf dunne lange mensen zien.
Iemand een tip?
Thx

Welkom op ons forum, @erik den haag!

In de handleiding voor Interactieve TV kun je op pagina 51 de stappen vinden om de juiste beeldscherminstellingen te selecteren;

Heb je deze instellingen correct staan?

Henk
Hallo,
Iemand een tip?
Thx

Welkom op ons forum, @erik den haag!

In de handleiding voor Interactieve TV kun je op pagina 51 de stappen vinden om de juiste beeldscherminstellingen te selecteren;

Heb je deze instellingen correct staan?

Henk

Ja heb ik maar desondanks nog allemaal lange slanke mensen!
Badge +1
even het progamma the biggest loser holland op zetten .

dan zie je hoe die mensen er uit moeten zien als ze 100 kilo zijn afgevallen.

😮
Reputatie 4
Badge +3
Ja heb ik maar desondanks nog allemaal lange slanke mensen!

Wat voor televisie-toestel heb je? Wellicht kan ik je dan verder op weg helpen. :)

Henk
Een Samsung UE40ES6100
Alvast bedankt!
Reputatie 4
Badge +3
@erik den haag,

Ik heb via de site van Samsung deze handleiding gevonden, wellicht staat daar meer informatie over de correcte instellingen van je TV. Ik lees graag of je hier wat aan hebt gehad, succes!

Henk

Reageer