vraag

beeld wazig bij kijken programmas gemist

• 16 januari 2016
  • 8 reacties
  • 510 keer bekeken

als ik iets wil terugkijken bij programma gemist krijg ik op een gegeven moment een wazig beeld en dan kan je er niet eens meer naar kijken.
wat wel jammer is omdat je dan niks kan terugkijken, bij begin doet het nog normaal maar als je bijna bij de helft bent gaat het beeld wazig worden en kan je het niet meer volgen. heb al de decoder aan en uit gezet, gereset maar helpt niks helaas dus ik weet niet waardoor het komt en hoe ik het kan oplossen, heb ook al een email gestuurd maar schrijf hier ook nog eens omdat ik graag een oplossing zou zien hiervoor

mvg susanne

8 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Susanne! Welkom op het forum! Vreemde zaak. Het zou kunnen dat de ontvanger moeite heeft met vasthouden van een bepaalde instellingen waardoor deze terugvalt op een situatie die minder goed beeld weer laat geven. Ik heb voor jou de ontvangers een harde reset gegeven aan deze kant met de verwachting dat dit het probleem gaat wegnemen. Als je de abonnementsgegevens opnieuw opgeeft zou je verbetering kunnen merken. Laat je het weten wat je ervan vindt? Dank je!
Suzanne! Welkom op het forum! Vreemde zaak. Het zou kunnen dat de ontvanger moeite heeft met vasthouden van een bepaalde instellingen waardoor deze terugvalt op een situatie die minder goed beeld weer laat geven. Ik heb voor jou de ontvangers een harde reset gegeven aan deze kant met de verwachting dat dit het probleem gaat wegnemen. Als je de abonnementsgegevens opnieuw opgeeft zou je verbetering kunnen merken. Laat je het weten wat je ervan vindt? Dank je!

hallo het is niet verbeterd het blijft ik had zelfs email van jullie over resetten en hoe maar zelfs op die manier verbetert het niet ik weet het ook niet meer
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Susanne! Raar inderdaad. Dit probleem kan helaas verschillende oorzaken hebben en het is lastig om daar zo 1, 2, 3 een antwoord op te geven. Zou je daarom jouw 06-nummer naar mij kunnen sturen in een privébericht? Ik zal er dan voor zorgen dat je wordt gebeld door de klantenservice om dit met jou te bespreken.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Susanne, bedankt voor je bericht! Ik heb het voor je uitgezet bij de klantenservice. Je mag ervan uitgaan dat zij dit zsm zullen oppakken en dat je hierover benaderd wordt door hen. Wil je het mij laten weten als je bent gebeld? Bedankt!
Hi Susanne, bedankt voor je bericht! Ik heb het voor je uitgezet bij de klantenservice. Je mag ervan uitgaan dat zij dit zsm zullen oppakken en dat je hierover benaderd wordt door hen. Wil je het mij laten weten als je bent gebeld? Bedankt!

ik laat u weten dank je wel
Hoi Telfort, weten jullie de oplossing van dit onderwerp? Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem!

Ik hoor het graag!

GR. Nicky
Het is handig wat meer info te geven.
Nieuwe aansluiting?
Glas of koper?
Net begonnen of steeds (hoe lang)?
Ontvanger bekabeld aangesloten?
Alle zenders?
Ontvanger al gereset?
Iets veranderd waarna dit euvel begon?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Nicky, welkom op het forum. Wat lastig dat het beeld bij Programma Gemist wazig wordt. Kan je op de vragen van nelly jacoba antwoord geven? Dan kan ik makkelijker terugzoeken wat er aan de hand is. Ik hoor het graag van je.

@Nelly jacoba dankjewel! 🙂

Reageer