Beeld van TV staat steeds vast.

• 12 juli 2017
  • 6 reacties
  • 165 keer bekeken

Gisteren stond het beeld van mijn tv steeds vast. Ik moest iets doen met foutcode.tv ofzo. Als ik naar en andere zender ging stond hij na 3 seconden weer vast. Dit gebeurd de laatste tijd steeds vaker en ook de resolutie van mijn beeld wordt steeds aangepast. Vandaag doet hij het weer.

Wat kan ik doen. Ik ben a technisch en ook inloggen ect. Ging al niet.

Gr. Peter

6 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Peter, balen dat tv niet lekker werkt. Dat kan en moet beter kunnen! Vaak worden deze foutjes veroorzaakt door een oorzaak in de internetverbinding zélf. Het is dan ook verstandig om deze eens goed na te lopen. Ervaar je ook onderbrekingen als je gebruikmaakt van de internetverbinding? Is de ontvanger direct aangesloten met een kabel op het modem? Voor alle zekerheid heb ik de ontvanger vanaf deze kant een reset gegeven. Nadat je de abonnementsgegevens opnieuw hebt opgegeven, verwacht ik dat je verbetering zult merken. Laat je het mij weten wat je ervan vindt?
Hoi Michael,

Wat bedoel je met...
Nadat je de abonnementsgegevens opnieuw hebt opgegeven.

Hij doet het nu. En is het laatste half uur niet weggevallen.

Gisteren als opnieuw opgestart. En alles is direct aangesloten.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Peter, ik heb de ontvangers een reset gegeven. Heb je niet de abonnementsgegevens opnieuw op moeten geven? Dit betekent dat het ontkoppelen niet helemaal lekker is gegaan. Maar, je geeft aan dat 'het weer werkt'. Kijk het nog even aan. Mocht je nog steeds problemen ervaren, laat het dan weten. Dan help ik je graag verder. 🙂
Vandaag weer problemen. Ik kreeg weer en bericht in beeld. Zie bijlage.. Wat nu? Alle kastjes al opnieuw opgestart. En kabels gecontroleerd.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Peter, dat kijkt niet lekker! Heb je al een geprobeerd om de kabel naar het modem te vervangen voor een nieuwe? Ook mag je proberen om de ontvanger op een andere poort aan te sluiten. Dit wil weleens de oplossing zijn. Ik benieuwd naar je reactie.
Ik had hetzelfde probleem en na een oude modem die ik als switch gebruikte verwijderd te hebben was het probleem opgelost.(zat in dezelfde meterkast)

Reageer