vraag

beeld van tv bevriest telkens

lianvermeer
sinds enkele weken heb ik last van het bevriezen van het beeld van de tv. dit komt voor bij elke zender en houdt gemiddeld enkele seconden aan het komt vaak voor ( om de paar minuten)

13 Reacties

GJC
Reputatie 8
Badge +10
Om wat voor aansluiting gaat het? Koper of glas? Welke ontvanger heb je en hoe is die aangesloten (bekabeld of met een verbindingsset)?
Hoe is de snelheid van je verbinding? https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/internetsnelheid-testen.htm

Best een aantal vragen :$, maar dan weten we in welke richting er gezocht moet worden.

Staat je klantnummer al in je profiel? Handig voor Webcare als ze mee willen kijken.
lianvermeer
glasvezel en bekabeld( door monteurs van Telfort) aangesloten

download 49,1
upload 60,3
lianvermeer
1001755578 is mijn klantnummer
GJC
Reputatie 8
Badge +10
GJC schreef:

.....Welke ontvanger heb je.....

lianvermeer
expert box v10 hangt in de meterkast mijn telefoonverbinding is ook vaak erg slecht veel haperen
lianvermeer

GJC
Reputatie 8
Badge +10
De Experiabox is het modem, niet de ontvanger. Maar je zegt dat er dus meer storingen zijn. Eerste gedachte is het modem eens te resetten:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm
lianvermeer
de ontvanger is een kleine zwarte box
lianvermeer
het modem is gereset, maar er is niets veranderd
Enterprise
Reputatie 8
Badge +18
lianvermeer schreef:

het modem is gereset, maar er is niets veranderd

Doe dan eens de TV-ontvanger resetten, hoe dat moet staat in de link hieronder.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tv-ontvanger.htm
lianvermeer
Kan ik wel proberen maar de telefoon gaat toch niet via de tv ontvanger
Enterprise
Reputatie 8
Badge +18
lianvermeer schreef:

Kan ik wel proberen maar de telefoon gaat toch niet via de tv ontvanger

Nee, maar je bevriezende TV-beeld wel... ;)
En baat het niet, dan schaadt het niet.
Rozemarijn - Telfort
Reputatie 3
Badge +7
Hi Lian,

Wat balen dat je last hebt van een haperende verbinding! Zoals Enterprise al aangaf is het resetten van de TV-ontvanger een goede stap om te proberen. Je kunt dit doen door deze stappen te doorlopen:

1.Druk op 'menu' van de witte afstandsbediening.
2.Ga naar 'Instellingen', druk op OK
3.Druk nu 2x op de 'gele' knop van de witte afstandsbediening.
4.Zet de beide opties die je hier naast op de afbeelding ziet op 'Ja'. Dit kan je doen door het pijltje naast 'Nee' te selecteren en op OK te drukken op de afstandsbediening. 'Nee' verandert nu in 'Ja'.
5.Selecteer 'Bewaar instellingen' en druk op OK.
6.Kies 'Ja' om door te gaan

Heb je al een andere kabel tussen je modem en het glasvezelkastje geprobeerd? Je geeft ook aan dat je last hebt van een haperende telefoon. Bedoel je in dit geval je vaste telefoon, of de wifi verbinding op je mobiele telefoon? Hoe gaat het met de internetverbinding in huis? Ik hoor het graag van je!

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)