beantwoord

Beeld valt steeds weg

• 15 april 2018
  • 5 reacties
  • 1019 keer bekeken

Sinds een tijdje valt steeds het beeld weg van de interactieve tv, kastje hmb2260 v2.

Soms heb ik helemaal geen verbinding, soms valt beeld weg maar zie je ondertiteling en menu nog wel.

Heb hem al eens opnieuw opgestart, naar fabrieksinstellingen gezet, router opnieuw opgestart, hdmi kabel in andere poort gedaan. Steeds komt t terug. Oh en soms heb ik ook last van storing met wifi.

Weet iemand nog een oplossing of waar het aan kan liggen? Kan alleen andere hdmi kabel nog bedenken of anders is er iets met t kastje of router denk ik.

Hoor het graag.
Ronald
icon

Beste antwoord door Slootgraver 17 april 2018, 21:28

Hoi,

Ik heb de kabel vervangen en zover ik t nu merk is t opgelost🆒

Zo simpel kan t zijn. Mocht het toch nog gebeuren dan kom ik erop terug. Bedankt voor t advies.
Bekijk reactie

5 reacties

Hoe is de ontvanger aangesloten op het modem?
Met een kabel of via stroomadapters?
Met een kabel
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Slootgraver, wat hinderlijk dat je beeld wegvalt. Bekabeld aansluiten is altijd de meest stabiele optie. Wil je de kabel eens vervangen? En merk je storing op bepaalde tijdstippen/momenten bij bepaalde zenders/programma's? Of is dat iets wat willekeurig voorkomt?
Hoi,

Ik heb de kabel vervangen en zover ik t nu merk is t opgelost🆒

Zo simpel kan t zijn. Mocht het toch nog gebeuren dan kom ik erop terug. Bedankt voor t advies.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Slootgraver, ik heb je bericht over het hoofd gezien, sorry! Wat super dat het is opgelost, daar ben ik blij om om dat te lezen. Ongestoord televisie kijken is heel wat waard 🙂. Een fijne dag!

Reageer