Beeld TV loopt steeds vast en stottert

• 15 februari 2017
  • 6 reacties
  • 614 keer bekeken

Onze tv loopt sinds dinsdag ongeveer telkens vast.
Hij stottert al het ware, geen fout melding, maar gewoon alsof er een kras op je DVD zit zeg maar. Maar dan je tv....
Daarnet kwam er ook een error in beeld, dat de tv niet verbonden was aan de mediabox, maar dit verdween na een minuutje weer.

we hebben laatst al een nieuwe box gekregen van jullie omdat de box tijdens het terug kijken van opgenomen programma's voortdurend vast liep.
Wat overigens ook nog voortdurend gebeurt 😞

heb al een systeem update gedaan. en aan en uit gezet.

Wat kan ik nog doen?? kan het een storing zijn? of ligt het misschien aan mijn internet verbinding?

Ps ik heb een draadloze verbindingsset.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi Sarah,

Wat vervelend dat je niet ongestoord tv kunt kijken, dat kan inderdaad een stuk beter. Kun je aangeven wat de status is als je de draadloze verbinding set er tussenuit haalt en de ontvanger direct verbindt met het modem? Ik wil deze factor graag volledig uitsluiten, aangezien deze nog al eens problemen veroorzaakt wat betreft de stabiliteit van de diensten.

Hoor graag van je.
Hi Sarah,

Wat vervelend dat je niet ongestoord tv kunt kijken, dat kan inderdaad een stuk beter. Kun je aangeven wat de status is als je de draadloze verbinding set er tussenuit haalt en de ontvanger direct verbindt met het modem? Ik wil deze factor graag volledig uitsluiten, aangezien deze nog al eens problemen veroorzaakt wat betreft de stabiliteit van de diensten.

Hoor graag van je.

Hii michael, ik ben bang dat dit niet mogelijk is, we hebben namelijk deze verbindingsset omdat de kabel veel te kort is om van de modem naar de router te komen....
Reputatie 8
Badge +2
Hi Sarah,

Dat is spijtig, maar begrijpelijk. Wil je de tips in dit topic eens goed nalopen? Mocht dit ook geen vruchten afwerpen, dan ga ik kijken naar een alternatief.

Kijk uit naar je reactie.
Hi Sarah,

Dat is spijtig, maar begrijpelijk. Wil je de tips in dit topic eens goed nalopen? Mocht dit ook geen vruchten afwerpen, dan ga ik kijken naar een alternatief.

Kijk uit naar je reactie.

het ging nu goed gelukkig, alleen vanavond hapert hij toevallig weer. maar dat kan ook door het mega slechte weer komen van vandaag denk ik. Bedankt in ieder geval.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Sarah,

Het haperen kán daar door komen, al is dat geen gegeven. Laat het mij weten als het zich nog steeds voordoet. De dienst behoort wat mij betreft 'vlekkeloos' te werken.

Hoor graag van je.
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Sarah,

Spijtig dat je niet meer reageert. Ik had je graag een handje verder geholpen.
Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Deze gaat op slot.

Reageer