beantwoord

Beeld TV hapert en staat stil

• 19 maart 2018
  • 6 reacties
  • 1117 keer bekeken

Sinds enkele uren hapert het beeld van de TV, wordt blokkerig en staat soms stil. We hebben twee TV's en ze hebben er beide last van. Alle stekkers zijn gecontroleerd, stroom eraf en alles opnieuw opgestart. Helaas nog steeds geen verbetering.
icon

Beste antwoord door Mironalda 21 maart 2018, 14:08

Na een aantal uur deed de TV het maandagavond weer normaal. Een paar uur later ging hij weer blikkerig beeld vertonen, maar dat duurde toe vijf minuten. Inmiddels ziet alles er weer prima uit.
Bekijk reactie

6 reacties

Wij wonen in Lelystad en daar is geen storing bekend.
Ken je deze probleemoplosser?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/het-beeld-van-mijn-tv-hapert-ik-zie-blokjes-in-beeld.htm
Ja die heb ik gezien. Ik heb alle stappen al doorlopen, maar het heeft niks geholpen helaas.
Hier ook hetzelfde euvel al enige dagen, vandaag na uiteindelijk alle stappen van de probleemoplosser doorlopen te hebben het modem 20 minuten uitgezet te hebben ca 1 uur normaal beeld

nu is het weer mis

Ik woon ook in Lelystad toevallig?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Mironaldo en maarten-p, over de afgelopen 12 uur zie ik geen dataverlies meer bij jullie TV ontvangers, over de laatste 48 uur is dat wel vaker geweest. Ik zie dat er nog geen storing gemeld is, maar hebben jullie inderdaad last van hetzelfde probleem (gehad). Willen jullie vanavond kijken of de TV weer soepel werkt? Zo niet, dan ontvang ik graag via een privébericht het MAC-adres, STBID en serienummer van jullie Amino's, dit vind je bij Menu-Instellingen-Over deze setupbox. Dan ga ik dit laten uitzoeken door mijn collega's van het netwerkteam.
Na een aantal uur deed de TV het maandagavond weer normaal. Een paar uur later ging hij weer blikkerig beeld vertonen, maar dat duurde toe vijf minuten. Inmiddels ziet alles er weer prima uit.

Reageer