Beeld tv blijft geregeld stil staan
Regelmatig staat mijn beeld van tv een paar seconden stil hoe kan dat
Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.
Nou dat heb ik dus ook,sinds een paar weken en het wordt alsmaar erger en erger, het geluid valt ook weg, dit is echt geen kijken meer, heb alles al tig keer gereset en opnieuw opgestart, niks helpt
Is hier aub wat aan te doen? En wat te doen?
Met vriendelijke groet,
Anky lennaerts
Haal de adapter van de tv ontvanger even van de stroom en na het weer aansluiten wordtbde software vernieuwd in de tv ontvanger
Hi Jor en Anky,
Bedankt voor het kenbaar maken van dit probleem. Zo kunnen we er direct wat aan doen!
Interactieve TV is onderhevig aan meerdere factoren, waaronder de stabiliteit van de internetverbinding en de kwaliteit van de bekabeling. Het is daarom op voorhand lastig vast te stellen wat de directe oorzaak is van dit probleem. Als jullie de naw-gegevens en 06-nummers naar mij sturen in een privébericht, ga ik zoeken naar de mogelijkheden wat de oorzaak betreft en zal ik deze aan jullie terugkoppelen.
Alvast bedankt voor de reactie.
Bedankt voor het kenbaar maken van dit probleem. Zo kunnen we er direct wat aan doen!
Interactieve TV is onderhevig aan meerdere factoren, waaronder de stabiliteit van de internetverbinding en de kwaliteit van de bekabeling. Het is daarom op voorhand lastig vast te stellen wat de directe oorzaak is van dit probleem. Als jullie de naw-gegevens en 06-nummers naar mij sturen in een privébericht, ga ik zoeken naar de mogelijkheden wat de oorzaak betreft en zal ik deze aan jullie terugkoppelen.
Alvast bedankt voor de reactie.
Hi Anky,
Dank voor je berichtje!
Aan deze kant heb ik de ontvanger een reset gegeven. Nadat je de abonnementsgegevens opnieuw hebt opgegeven, verwacht ik dat je verbetering zult merken. Koppel je aan mij terug wat jij ervan vindt?
Dank je vriendelijk.
Dank voor je berichtje!
Aan deze kant heb ik de ontvanger een reset gegeven. Nadat je de abonnementsgegevens opnieuw hebt opgegeven, verwacht ik dat je verbetering zult merken. Koppel je aan mij terug wat jij ervan vindt?
Dank je vriendelijk.
Dank voor je berichtje!
Aan deze kant heb ik de ontvanger een reset gegeven. Nadat je de abonnementsgegevens opnieuw hebt opgegeven, verwacht ik dat je verbetering zult merken. Koppel je aan mij terug wat jij ervan vindt?
Dank je vriendelijk.
Hoi Michael
Het heeft geholpen, tenminste, ik heb vandaag nog geen problemen ondervonden
hartstikke bedankt
gr.Anky
Hi Anky,
Dat is goed nieuws zeg! Fijn om te horen dat het nu goed lijkt te werken.
Houden zo. ;)
Mag ik je vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.
Alvast bedankt! 🙂
Dat is goed nieuws zeg! Fijn om te horen dat het nu goed lijkt te werken.
Houden zo. ;)
Mag ik je vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.
Alvast bedankt! 🙂
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.