Beeld tv blijft geregeld stil staan

• 1 augustus 2016
  • 7 reacties
  • 1415 keer bekeken

Regelmatig staat mijn beeld van tv een paar seconden stil hoe kan dat

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Badge
Regelmatig staat mijn beeld van tv een paar seconden stil hoe kan dat
Nou dat heb ik dus ook,sinds een paar weken en het wordt alsmaar erger en erger, het geluid valt ook weg, dit is echt geen kijken meer, heb alles al tig keer gereset en opnieuw opgestart, niks helpt
Is hier aub wat aan te doen? En wat te doen?

Met vriendelijke groet,
Anky lennaerts
Reputatie 8
Badge +17
Haal de adapter van de tv ontvanger even van de stroom en na het weer aansluiten wordtbde software vernieuwd in de tv ontvanger
Reputatie 8
Badge +2
Hi Jor en Anky,

Bedankt voor het kenbaar maken van dit probleem. Zo kunnen we er direct wat aan doen!

Interactieve TV is onderhevig aan meerdere factoren, waaronder de stabiliteit van de internetverbinding en de kwaliteit van de bekabeling. Het is daarom op voorhand lastig vast te stellen wat de directe oorzaak is van dit probleem. Als jullie de naw-gegevens en 06-nummers naar mij sturen in een privébericht, ga ik zoeken naar de mogelijkheden wat de oorzaak betreft en zal ik deze aan jullie terugkoppelen.

Alvast bedankt voor de reactie.
Badge
thanx, ik heb je een pb gestuurd
Reputatie 8
Badge +2
Hi Anky,

Dank voor je berichtje!

Aan deze kant heb ik de ontvanger een reset gegeven. Nadat je de abonnementsgegevens opnieuw hebt opgegeven, verwacht ik dat je verbetering zult merken. Koppel je aan mij terug wat jij ervan vindt?

Dank je vriendelijk.
Badge
Hi Anky,

Dank voor je berichtje!

Aan deze kant heb ik de ontvanger een reset gegeven. Nadat je de abonnementsgegevens opnieuw hebt opgegeven, verwacht ik dat je verbetering zult merken. Koppel je aan mij terug wat jij ervan vindt?

Dank je vriendelijk.

Hoi Michael

Het heeft geholpen, tenminste, ik heb vandaag nog geen problemen ondervonden

hartstikke bedankt

gr.Anky
Reputatie 8
Badge +2
Hi Anky,

Dat is goed nieuws zeg! Fijn om te horen dat het nu goed lijkt te werken.

Houden zo. ;)

Mag ik je vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.

Alvast bedankt! 🙂