beantwoord

Beeld staat vast en kan zender niet wijzigen

• 28 oktober 2013
  • 4 reacties
  • 1628 keer bekeken

Het beeld van mijn tv staat ineens vast, ik heb geen geluid meer en ik kan niet switchen naar een andere zender. Het groene lampje brandt op het zwarte kastje, maar het nummer van de zender is hier niet meer op te zien. Wat is er aan de hand en hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door jimny 28 oktober 2013, 18:15

Haal de voeding van de ontvanger voor een aantal tellen los
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Net voordat ik je reactie kreeg verscheen in mijn beeld een window met de volgende tekst:  'Let op. De tv-ontvanger gaat herstarten.'
Deze melding staat er inmiddels alweer 15 minuten op en ik wacht nog steeds op de herstart! En weet niet of het nu verstandig is om toch die voeding even los te halen van de ontvanger?!

Net voordat ik je reactie kreeg verscheen in mijn beeld een window met de volgende tekst:  'Let op. De tv-ontvanger gaat herstarten.'
Deze melding staat er inmiddels alweer 15 minuten op en ik wacht nog steeds op de herstart! En weet niet of het nu verstandig is om toch die voeding even los te halen van de ontvanger?!

Ik heb inmiddels toch besloten even de voeding van de ontvanger te halen en dat heeft geholpen.. ik heb weer gewoon beeld en geluid en kan switchen van zender. Hartelijk dank nog voor je reactie!
Reputatie 8
Badge +17
Fijn dat je weer beeld hebt en terugmelding dan kan dit topic worden afgesloten

Reageer