Beeld staat stil en blijft hangen

• 27 februari 2017
  • 3 reacties
  • 847 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
Het afgelopen half jaar met tussenpozen van een paar weken, telkens last van storing tijdens het tv kijken. Beeld blijft hangen.
Heb inmiddels op aanraden van telfort de kabel van modem naar asra punt al vervangen. Meerdere malen tv ontvanger teruggezet naar fabrieksinstellingen.
Modem tig keer gereset maar niets mag baten. Wat mij opvalt is dat overdag er geen problemen zijn en dat dit begint aan het eind van de middag en op avond. Waar kan het probleem zitten? De eerste maanden dat wij telfort hadden waren er geen problemen?
Deze problemen heb ik al eerder gemeld bij telfort en worden door hun opgelost per mail, maar er is geen verbetering

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo alb, wat vervelend dat je problemen ervaart met de TV-ontvanger. Ik ontvang graag je naam en adresgegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
Hallo alb, wat vervelend dat je problemen ervaart met de TV-ontvanger. Ik ontvang graag je naam en adresgegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
Hallo,
Ik heb precies dezelfde problemen met mijn tv. ik heb alle handelingen/tips die op de telfort site te vinden zijn uitgevoerd en blijf het probleem met de televisie houden.
Hij blijft haperen, dit is nu ruim een maand aan de gang.
Zou je mij ook kunnen helpen.
Alvast bedankt
Ook ik heb die problemen, nieuwe kabels aangesloten, software verwijderd, reset enz. niets helpt