beantwoord

Beeld op zwart

• 13 juli 2015
  • 2 reacties
  • 461 keer bekeken

Hallo. Sinds vanmorgen heb ik geen beeld meer of radio ontvangst. Ik zie wel de blauwe info balk onder in beeld (die is ook actueel) maar ik heb geen bewegend beeld of geluid. Alle menu opties werken gewoon, ik kan de gids zien, dus de bekabeling zal wel in orde zijn. Ik heb gewoon internet en telefoon dus aan de verbinding zal het ook niet liggen. Is er iets bekend van een storing in de omgeving van Tiel? Anderen in mijn omgeving (buiten Tiel) met een Telfort abo hebben wel gewoon tv.
icon

Beste antwoord door Stephen 22 juli 2015, 18:57

@carlovanerp,

Wat jammer dat een reactie is uitgebleven. Ik neem aan dat je weer beeld en radio kunt ontvangen. Zo niet, dan verneem ik dit graag van je in een nieuw topic. Op dit topic plaats ik een slotje.

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@carlovanerp,

Welkom op het forum!

Wat vreemd dat je geen beeld of radio kunt ontvangen. Graag de software van de TV-ontvanger verwijderen en opnieuw installeren. Laat je even weten of dit heeft geholpen?

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@carlovanerp,

Wat jammer dat een reactie is uitgebleven. Ik neem aan dat je weer beeld en radio kunt ontvangen. Zo niet, dan verneem ik dit graag van je in een nieuw topic. Op dit topic plaats ik een slotje.

Stephen