Beeld loopt vast!

• 29 januari 2017
  • 3 reacties
  • 271 keer bekeken

Voor de zoveelste keer loopt het beeld vast! Dit gebeurt bij opgenomen, gepauzeerde en bij kijk vanaf begin!
ik heb hier over gebeldt met de klantenservice die mij vertelde dat ik mijn 2de tv ontvanger moest aansluiten en kijken of deze ook die problemen heeft. Helaas was dat het geval!
Hebben meer mensen dit probleem?
En ben er nu helemaal klaar mee! Super irritant!
Dus graag een oplossing en compensatie!

Met vriendelijke groet

Lars Spiele

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hallo Lars,

Welkom op het forum van Telfort!

Wat een vervelende samenloop van omstandigheden. Ik kan me indenken dat je dit beu bent.

Kun je aangeven welke ontvangers je hebt? Ook ben ik benieuwd of deze ontvangers met een kabel zijn verbonden aan het modem of via een draadloze verbinding set. Helaas is het probleem dat je aankaart niet gemakkelijk te tackelen. Ik ben dan ook benieuwd naar je reactie zodat ik je verder kan helpen.

Hoor graag van je.
Ik heb sinds afgelopen weekend hetzelfde probleem. Beeld loopt na een paar seconden vast, maar geluid gaat wel gewoon door. Het gekke is dat mijn tv het prima doet en het probleem zich alleen voordoet op mijn tablet. App verwijdert en opnieuw geïnstalleerd maar helaas blijft het beeld vastlopen. Voorheen nooit problemen gehad. Iemand een idee hoe dit kan en nog liever een oplossing.
Reputatie 1
Voor de zoveelste keer loopt het beeld vast! Dit gebeurt bij opgenomen, gepauzeerde en bij kijk vanaf begin!
ik heb hier over gebeldt met de klantenservice die mij vertelde dat ik mijn 2de tv ontvanger moest aansluiten en kijken of deze ook die problemen heeft. Helaas was dat het geval!
Hebben meer mensen dit probleem?
En ben er nu helemaal klaar mee! Super irritant!
Dus graag een oplossing en compensatie!

Met vriendelijke groet

Lars Spiele

Ook bij mij gebeurt dit sinds tvgids verandert is met al die groene bolletjes om terug te kijken.
Afgelopen week ongeveer 8x vastloper gehad.

Reageer