beantwoord

Beeld loopt regelmatig vast, vooral bij sbs en rtl en bij ondertiteling.

• 10 januari 2019
  • 6 reacties
  • 182 keer bekeken

Hebballes gedaan wat opgegeven is, zelfs een nieuwe modem ontvangen. Nietsbhelpt.bde ene dag erger dan de andere dag. Erg frusterend.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 20 januari 2019, 13:33

Ook de nieuwe ontvanger werkt dus niet. Dat is zeer spijtig. Je geeft aan ook de kabels vervangen te hebben, betekent dit dat de ontvanger is aangesloten met een kabel rechtstreeks op het modem? Dus zonder draadloze adapters in het stopcontact? Speelt het probleem op beide ontvangers die je hebt? Zo niet, zou je dan het serienummer willen sturen? Deze vind je onderop de ontvanger. Daarnaast ben ik nog heel benieuwd of je ook problemen ervaart met het internet?
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi vimu51, ik lees dat je alles al gedaan hebt, maar toch blijft het beeld nog steeds vast lopen. Dat is niet zo fijn. 😞 Je hebt dus l meerdere malen contact gehad met mijn collega's?

Ik wil nog graag eens meekijken of ik nog iets voor je kan betekenen. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel zo volledig mogelijk willen invullen? Ik ontvang graag een reactie als je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee.
Reputatie 8
Badge +11
Je gaf aan twee modems te hebben? Je bedoelt de tv-ontvangers denk ik. Op 1 speelt het probleem, de andere geeft geen problemen. Ik heb daarom besloten 1 van de twee ontvangers om te ruilen. Ik ben benieuwd of dat verbetering geeft.
Wacht het af.
Reputatie 8
Badge +11
Ik hoor graag je bevindingen. 🙂
Voor de tweede keer de tv ontvanger en kabels vervangen. Dezelfde avond weer vastlopen. Partner niet hlij heeft teletekst nodig.
Reputatie 8
Badge +11
Ook de nieuwe ontvanger werkt dus niet. Dat is zeer spijtig. Je geeft aan ook de kabels vervangen te hebben, betekent dit dat de ontvanger is aangesloten met een kabel rechtstreeks op het modem? Dus zonder draadloze adapters in het stopcontact? Speelt het probleem op beide ontvangers die je hebt? Zo niet, zou je dan het serienummer willen sturen? Deze vind je onderop de ontvanger. Daarnaast ben ik nog heel benieuwd of je ook problemen ervaart met het internet?

Reageer