beantwoord

Beeld knippert elke 10 seconden een keer zwart

• 24 februari 2015
  • 4 reacties
  • 728 keer bekeken

Hallo,

Sinds dit weekend knippert elke 10 seconden het beeld 1 of 2 keer zwart (1 seconde).
Heel irritant.

Het kastje of de modem resetten heeft geen effekt. En de boel is bedraad aangesloten. (HDMI)

Hoe is dit op te lossen?

Marco
icon

Beste antwoord door Stephen 5 maart 2015, 16:46

@marcow,

Momenteel is er een probleem (zie storingen en onderhoud pagina) dat ervoor zorgt dat het Arcadyan modem elke 12 of 24 uur zichzelf opnieuw start. Ik zie dat dit ook bij jou het geval is elke avond omstreeks 20.45? Wij hebben dit in onderzoek en hopen het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. Excuses voor het ervaren ongemak.

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@marcow,

Vervelend dat jij problemen ervaart met Interactieve TV.
Ik ontvang graag jouw NAW-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@marcow,

Bedankt voor jouw gegevens. Ik heb je verbinding bekeken en deze ziet er in ieder geval in orde uit. Je hebt aangegeven dat de problemen zich de laatste twee dagen niet meer voordoen. Ik wil je dan vragen om het dit weekend nog even aan te kijken en zodra je weer problemen ervaart deze dan melden in dit topic. Alvast een fijn weekend! :)

Stephen
Het knipperen is nog niet terug gekomen, maar elke avond komt er een foutmelding 303.
Daarna kastje weer opstarten en weer verder.
Op deze momenten is ook de internetverbinding verbroken.
Reputatie 8
Badge +16
@marcow,

Momenteel is er een probleem (zie storingen en onderhoud pagina) dat ervoor zorgt dat het Arcadyan modem elke 12 of 24 uur zichzelf opnieuw start. Ik zie dat dit ook bij jou het geval is elke avond omstreeks 20.45? Wij hebben dit in onderzoek en hopen het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. Excuses voor het ervaren ongemak.

Stephen