beantwoord

Beeld interactieve tv blijft steeds hangen

• 10 september 2018
  • 10 reacties
  • 364 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo, sinds 14 augustus weer terug bij Telfort alleen het beeld van tv blijft steeds hangen ook merk ik dat de radio ook begint. Heb alles al geprobeerd maar hij blijft maar hangen.

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 18 september 2018, 09:48

Privé dingen gaan dan voor, geen probleem hoor 🙂 Het kan zijn dat deze nieuwe set af en toe de onderlinge verbinding verliest, maar dusdanig kort dat de tv verbinding er geen storing door heeft. Het belangrijkste is dat het niet meer stoort natuurlijk, veel kijkplezier en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.
Bekijk reactie

10 reacties

Doorloop eerst eens deze probleemoplosser.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/het-beeld-van-mijn-tv-hapert-ik-zie-blokjes-in-beeld.htm

Laat je weten wat er uit komt?
Reputatie 1
heb alles doorlopen en software verbindingsset gedownload maar die was al up to date. de verbindingsset gereset. ben nu benieuwd of het over is.
Om zeker te weten of het in de verbindingsset zit, kan je de ontvanger tijdelijk met een kabel aanluiten.
Reputatie 1
Heb ik ook al gedaan, ik wacht nu ff af wat de tv onvanger doet
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Marga, welkom op ons forum. Een haperend tv beeld is erg vervelend om naar te kijken. Ik zie dat je vanmorgen ook al contact hebt gehad met de klantenservice en dat daarbij een nieuwe draadloze set is verzonden. Met de kabel bleef het beeld wel beter dus? Als je de nieuwe draadloze adapters binnen hebt hoor ik graag van je hoe het beeld daarmee is.
Reputatie 1
Hallo Jasper, als de set binnen is en aangesloten zal ik zeker een reactie geven. Gr Marga
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Marga, heb je de set inmiddels in ontvangst kunnen nemen? Ik ben benieuwd hoe het sindsdien gaat 🙂
Reputatie 1
Hallo Jasper, sorry voor late reactie maar wat privé dingen, maar de set ontvangen en geïnstalleerd. Doet goed maar als ik tv kijk zie ik af en toe dat het lichtje op rood springt gaat snel. Snap er niks van want het beeld blijft niet meer hangen. Groetjes Marga
Reputatie 8
Badge +11
Privé dingen gaan dan voor, geen probleem hoor 🙂 Het kan zijn dat deze nieuwe set af en toe de onderlinge verbinding verliest, maar dusdanig kort dat de tv verbinding er geen storing door heeft. Het belangrijkste is dat het niet meer stoort natuurlijk, veel kijkplezier en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer