beantwoord

Beeld hapert bij terugkijken en opnames

• 6 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

TV beeld bevriest bij terugkijken opnames en kiezen bij de vragen JA - NEE als je aflevering of serie opname wilt kiezen en bij stoppen of verwijderen. Was op KPN forum maar Telfort - KPN werken nog niet samen. Ik kan u de KPN Forum reacties toesturen.

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 12 oktober 2020, 11:32

Hallo @wiljoop, welkom bij ons op het forum. We zijn sinds 2005 onderdeel van KPN, en momenteel zijn we bezig om iedereen over te zetten van Telfort naar KPN, omdat we samen verder gaan onder die naam. Jouw abonnement is inmiddels ook overgezet naar KPN zie ik, daardoor is het voor mij niet meer te zien. Je kunt dat het aangeven in het KPN topic waarin je al actief bent, dan kunnen de collega's daar verder met je kijken. Wij kunnen hier niets meer voor je doen.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @wiljoop, welkom bij ons op het forum. We zijn sinds 2005 onderdeel van KPN, en momenteel zijn we bezig om iedereen over te zetten van Telfort naar KPN, omdat we samen verder gaan onder die naam. Jouw abonnement is inmiddels ook overgezet naar KPN zie ik, daardoor is het voor mij niet meer te zien. Je kunt dat het aangeven in het KPN topic waarin je al actief bent, dan kunnen de collega's daar verder met je kijken. Wij kunnen hier niets meer voor je doen.

Beste Jasper,

Dank je wel voor nul-service en fijn dat ik zes weken met weinig plezier TV heb kunnen kijken.

Geef je dat ook aan KPN door ?

Reageer