beantwoord

Beeld hapert

• 2 september 2020
  • 9 reacties
  • 110 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo, sinds een week of 2 hapert het beeld erg. Het wisselen van zenders werkt niet, resetten werkt niet, hebben het kastje ook al aan een andere tv gehangen (We hebben namelijk 2 Tv-ontvangers) en daarbij wederom geen goed resultaat. Hoe nu verder?

Ps. We hebben dit jaar al 2 nieuwe modems gekregen, kan het zijn dat de tv-ontvanger niet goed met het nieuwe modem context? Overigens hebben we de afgelopen 2 jaar ook al 2x de tv-ontvangers moeten vervangen. Zou fijn zijn als we nu eens TV-ontvanger ontvangen die wel doet wat hij moet doen. Betaal er toch iedere maand 5 euro voor…

Groeten Inge 

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 8 september 2020, 15:13

Hoi @inkietwinkie, welkom hier op het forum. Het klinkt inderdaad alsof een van beide ontvangers het niet goed doet, aangezien het met die ontvanger mee verhuisde. Zou je het serienummer van die tv-ontvanger (begint met M11) aan je forumprofiel kunnen toevoegen? Dit kan je in het vakje "Extra informatie” zetten. Daarmee kan ik de juiste ontvanger afmelden in het systeem, zodat je de nieuwe daarna kunt aanmelden.

Ik ben ook nog benieuwd wat de tv-ontvanger uit de woonkamer doet als je deze in de slaapkamer zet, werkt die daar ook goed?

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Maak je gebruik van de draadloze adapters voor je tv's

Reputatie 1

@jimny ja daar maken wij gebruik van (alleen op de slaapkamer), zijn ook gereset. Het vreemde is dat de TV-ontvanger ook niet goed werkt rechtstreeks gekoppeld aan het modem (woonkamer)

Reputatie 8
Badge +18

Wellicht helpt het als je de haperende ontvanger reset zie onderstaande link

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tv-ontvanger.htm

Mocht dit niet helpen verwissel dan de tv ontvangers eens en verhuisd het probleem dan mee

Reputatie 1

@jimny ik heb alles al gedaan wat uitgelegd wordt op de website en zoals ik al eerder heb vermeld is dat we de tv-ontvanger vanuit de slaapkamer hebben ontkoppeld en gekoppeld aan de tv in de woonkamer (die overigens gelijk aan het modem gekoppeld is) en daarbij hebben we nog steeds problemen.

Dus ja, nog steeds dezelfde problemen

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is, en aangezien het probleem meeverhuist ga  ik er vanuit dat de betreffende ontvanger de defect is

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @inkietwinkie, welkom hier op het forum. Het klinkt inderdaad alsof een van beide ontvangers het niet goed doet, aangezien het met die ontvanger mee verhuisde. Zou je het serienummer van die tv-ontvanger (begint met M11) aan je forumprofiel kunnen toevoegen? Dit kan je in het vakje "Extra informatie” zetten. Daarmee kan ik de juiste ontvanger afmelden in het systeem, zodat je de nieuwe daarna kunt aanmelden.

Ik ben ook nog benieuwd wat de tv-ontvanger uit de woonkamer doet als je deze in de slaapkamer zet, werkt die daar ook goed?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @inkietwinkie, we hebben geen reactie meer van je gezien, en op je profiel zie ik de extra gegevens ook nog niet. Is het inmiddels opgelost? Als dat niet zo is kan je die gegevens daar nog invullen en hieronder laten weten dat je dat gedaan hebt :slight_smile:

Reputatie 1

@Jasper - Telfort 

Bedankt voor de heads-up:wink: . Heb de gegevens ingevuld.

Reputatie 8
Badge +11

Merci @inkietwinkie, daarmee heb ik je meteen een nieuwe ontvanger toe kunnen sturen. Deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Ik ben benieuwd hoe het daarmee gaat.

De ontvanger die we vervangen kan je naar ons terugsturen, dan heb je daar ook geen omkijken meer naar :slight_smile:

Reageer