beantwoord

beeld hangen en dan zwart voor 45 sec

• 11 februari 2016
  • 23 reacties
  • 687 keer bekeken

als 3 avonden zitten wij vanaf 21.00uur naar een stilstaand beeld te kijken die zwart word en na 45 sec weer terug komt dan mag je weer als je geluk hebt 10 min tv kijken en dan begint het weer opnieuw, zoals de cirkel rond is, word nu dus erg vervelend!
Hebben modem eruit gehad, stekkers nagekeken maar niets helpt?
Wie heeft of herkent dit probleem en heeft een oplossing!?
icon

Beste antwoord door Stephen 1 maart 2016, 17:06

@All,

Er was helaas weer sprake van een storing. Deze is sinds vanmiddag weer opgelost. Kunnen jullie dit bevestigen?
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

23 reacties

Reputatie 8
Had vandaag inderdaad ook een storing. (In het zuiden van NL).
Terug van weggeweest schakelde ik om circa 19.00 uur de TV in, maar kreeg een zwart beeld,
geen TV-signaal. De modem lampjes gaven echter wel een TV (internet + voice) connectie.

Na opnieuw inladen van de software in de TV set-up box was het probleem over.

Opnieuw inladen van de software van de TV set-up box: ( Arcadyan HMB2260 )
- TV setup box met de wip-schakelaar achterop even uitschakelen.
- 10 seconden wachten en weer inschakelen.
- Als streepje op display TV setup box verschijnt, de standbyknop rechts bovenop 1x kort indrukken.
- Er verschijnt een menu op TV
- Met de afstandbediening (ronde knop pijltjes + OK) de regel kiezen "Software verwijderen".
- Daarna duurt het circa 10 minuten voordat alles weer opnieuw "vers" is ingeladen.
- Verder de TV set-up box in- en uitschakelen met de afstandbediening.

(Bij andere propositie even opzoeken op de Telfort website hoe de
afwijkende router en Animo TV-ontvanger gereset moeten worden).
Het rare is als je een andere zender wil opzetten dan krijg je wel de menu balk te zien, alleen geen beeld??

voor nu gaat het goed maar als het weer tegen 9uur aan loopt vrees ik weer!
Reputatie 8
Vandaar het advies om de software opnieuw in te laden.
Heb software geupdate want kon het niet vinden wat jij bedoelt helaas!
Het vreemde is ook dat als er zwart beeld is ik wel gewoon in het menu kan komen, dit staat los van het beeldprogramma zeiden ze aan de telefoon, anyway vandaag begint het een uur later dan de vorige dagen en nu ook sneller achter elkaar....... heel vervelend word je hiervan!

setopbox is rechtstreeks op modem aangesloten, dus ligt niet aan de draadloze stekkers.....

ik weet het niet meer.......!!!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Nadine, wat vervelend dat je deze problemen ervaart. Ik ontvang graag jouw naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan kijken wat ik voor je kan betekenen.
Monteur is geweest en dit probleem had dus niet opgelost kunnen worden want heb nog een voor de oorlogse kast aan de muur hangen, deze zou vervangen worden maar heb nog geen belletje gehad dus ga er maar weer eens achteraan!
Hallo Nadine, wat vervelend dat je deze problemen ervaart. Ik ontvang graag jouw naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan kijken wat ik voor je kan betekenen.
Reputatie 8
Badge +16
Wat jammer dat de monteur het niet heeft kunnen oplossen. Indien je mij je gegevens kenbaar maakt dan kan ik er ook voor jou achteraan gaan. 🙂
monteur kan het wel oplossen door er een nieuw modem op-in te zetten maar kreeg te horen dat wij volgende maand overstappen naar kpn en willen het nu dus uitstellen in mijn ogen!
donderdag gebeld: ja mevrouw u word vrijdag anders maandag gebeld, niet dus!! zelf gebeld en nu krijgen we ineens geen nieuw modem omdat er meer klachten in onze wijk zijn, schiet mij maar lek, heeft de wijk ook een oud modem ofzo!
Dit verhaal klopt van geen kanten en je word ook niet op de hoogte gesteld van iets het is dus dat ik zelf maar weer bel!
Vandaag helemaal geen beeld op de tv, word steeds beter dit en erg vermoeiend allemaal!!
********* voor als je de moeite wil nemen en ziet dat je niets kunt doen!
telefonische word je van kastje naar muurtje gestuurd en zelfs hier krijg je geen antwoord!

Vandaag een storing in de gehele wijk, duurt 5 uur voordat het online komt te staan bij de storingen eeeennnnn nu is ons probleem het wijk probleem dusssss niet!

In december heeft telfort al aangegeven dat wij een ouderwets modem hebben maar zolang het werkt werkt het werd me toen verteld!
Nu werkt het niet naar behoren en krijg ik geen nieuwe onderzoek duurt 5 werkdagen en zijn ze er dan nog niet uit weer eens 5 werkdagen, precies het aantal dagen dat wij overstappen naar knp, en dat weet telfort heel goed dat we overstappen dat was al voordat het probleem zich voordeet en ja ja er word steeds gezegd dat het in orde komt maar er gebeurt niks nada!
Morgen ga ik de rekening even nakijken en uitrekenen wat we van Telfort krijgen ipv telfort van ons, want hier ga ik niet langer mee akkoord!
Fijn voor alle medewerking die niet verleend werd/word!
Reputatie 8
Badge +16
Beste Nadine, een nieuw modem gaat het probleem nu niet oplossen. Jij bent woonachtig in Hilversum en momenteel is er sprake van een storing. Voor meer informatie bekijk onze storingen en onderhoud pagina. Wij doen er alles aan om deze storing zo spoedig mogelijk op te lossen. Zo gauw er meer bekend is wordt je uiteraard op de hoogte gebracht. Excuses voor het ongemak.
Jullie hebben zelf vast gesteld dat wij een oud modem hebben wat al langer dan de regio problemen niet werkt naar behoren, maar daar willen jullie niet aan!
Net zoals dat de communicatie niet goed verloopt vanaf jullie kant het is dat ik steeds bel anders zat ik nog steeds op een afspraak van de monteur te wachten, gewoon schandalig!
Reputatie 8
Badge +16
Beste Nadine, zoals ik al heb aangegeven was er sprake van een storing. Deze is inmiddels opgelost. Dus nu is mijn vraag aan jou, ervaar je nog steeds problemen met het beeld? Daarna kunnen we kijken hoe het zit met het vervangen van het modem. Ik kijk uit naar jouw reactie.
Dan is die storing niet bij ons opgelost, zal er wel WEER achteraan want jullie nemen geen contact op met ons ook niet die 2 dgn wat ze op twitter aangaven!
Heel vreemd dat pecies alleen sbs6 er vanavond uit ligt, WEER bedankt!!
Zijn de dagen aan het aftellen dat kpn ons komt bevrijden van jullie gestuntel, nog nooit mee gemaakt dit!
Gaan zeker weer 5 werkdagen in weking voordat er ECHT is vast gesteld dat het aan ons modem ligt, mooi vertrouwen hebben jullie in jullie monteurs en klanten!
vandaag zeker weer een wijk storing, alle zenders liggen er weer uit!
Hier word je toch stapel van!
ik heb het ook weer (hilversum)
ik heb het ook weer (hilversum) ik ook hilversum bloemenbuurt, al 3 weken kunnen we geen fatsoenlijk tv kijken word hier horen dol van, ben door bel minuten heen door steeds die klanten service te bellen, dus kost allemaal weer lekker ipv dat je geholpen word!
1 schrale troost ben het dus niet alleen ;)
Hoe oud is jou modem karen7 ?
2 jaar oud. ik heb een amino
2 jaar oud. ik heb een amino bedoel je kastje wat in de meterkast hangt waar de router opaan is gesloten, die van ons is een antieke 🙂 42networks drg
ongeveer 3 weken geleden had ik het probleem met de tv,s waarvan de box vast liep dus stilstaand beeld dit was alleen te verhelpen door de box aan en uit te zetten en 10 wachten daarna.
Door telfort werd een experiabox 8 geleverd dit zou het probleem oplossen maar helaas
Paar dagen geen klachten maar toe kwam het zelfde probleem weer terug en meer frequent.
Monteur van gideon op bezoek gehad alle bekabeling gekontroleerd en inorde bevonden.
Gideon zou door geven dat fiber de glesvezel leiding moets testen.
Daarna paar weken geen probleem hierna weer klachten.
Door Gideon glasvezel modem vervangen incl voeding
Het probleem lijkt opgelost tot heden de zelfde klachten zijn weer begonnen.
Kontakt gehad met klantenservice die had meer aandacht voor aanbiedingen maar to mijn verbazing belde Gideon ( op zaterdag) voor een afspraak op dinsdag maar die dag kan ik niet aanwezig zijn dus wordt het verplaats naar ergens in maart hier over wordt maandag terug gebeld door Gideon.
Zo kijk je dus met heel weinig plezier TV
Heb weinig vertrouwen dat het snel an af doende opgelost wordt.
Gr Bert:@
Beste Bert, begrijp je frustratie maar al te goed, enige verschil, bij jou hebben ze nog wat ondernomen, hiero Nada!
Ze weten nl. dat we volgende week overstappen naar KPN dus willen gewoon geen kosten maken, waar ze niet eerlijk voor uit komen, dus word aan het lijntje gehouden, zoals je ziet word hier ook niet meer op gereageert, stelletje lafaards zijn het!
Duim in ieder geval voor jou dat het in orde komt! Gr. Nadine

ongeveer 3 weken geleden had ik het probleem met de tv,s waarvan de box vast liep dus stilstaand beeld dit was alleen te verhelpen door de box aan en uit te zetten en 10 wachten daarna.
Door telfort werd een experiabox 8 geleverd dit zou het probleem oplossen maar helaas
Paar dagen geen klachten maar toe kwam het zelfde probleem weer terug en meer frequent.
Monteur van gideon op bezoek gehad alle bekabeling gekontroleerd en inorde bevonden.
Gideon zou door geven dat fiber de glesvezel leiding moets testen.
Daarna paar weken geen probleem hierna weer klachten.
Door Gideon glasvezel modem vervangen incl voeding
Het probleem lijkt opgelost tot heden de zelfde klachten zijn weer begonnen.
Kontakt gehad met klantenservice die had meer aandacht voor aanbiedingen maar to mijn verbazing belde Gideon ( op zaterdag) voor een afspraak op dinsdag maar die dag kan ik niet aanwezig zijn dus wordt het verplaats naar ergens in maart hier over wordt maandag terug gebeld door Gideon.
Zo kijk je dus met heel weinig plezier TV
Heb weinig vertrouwen dat het snel an af doende opgelost wordt.
Gr Bert:@
Zaterdag kontakt gehad met Gideon voor een bezoek ivm de problemen zouden vandaag terug bellen ( maandag) maar helaas.
Dus maar weer een telfoontje naar telfort deze verbond me door met Gideon het antwoord was dat er een storing bij hun was geweest.
Dus dan maar nieuwe afspraak maken ( ik hing al meer dan een half uuur aan de telefoon) daarvoor moet een monteur gebeld worden om dat dit me te lang duurde vroeg ik of ze me terug kon bellen dat was ok ( telefoon nummer gekontroleerd) ik wacht nu nog steeds ( 21:50) dit schiet dus niet erg op.
Maar we geven het nog steeds niet op.
Gr Bert :?
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Er was helaas weer sprake van een storing. Deze is sinds vanmiddag weer opgelost. Kunnen jullie dit bevestigen?
Succes Bert, hoop dat je snel en goed geholpen word!
Wij hebben de vlag uit gehangen want Kpn is binnen bij ons, heerlijk weer normaal tv kijken!
Gr. Nadine

Zaterdag kontakt gehad met Gideon voor een bezoek ivm de problemen zouden vandaag terug bellen ( maandag) maar helaas.
Dus maar weer een telfoontje naar telfort deze verbond me door met Gideon het antwoord was dat er een storing bij hun was geweest.
Dus dan maar nieuwe afspraak maken ( ik hing al meer dan een half uuur aan de telefoon) daarvoor moet een monteur gebeld worden om dat dit me te lang duurde vroeg ik of ze me terug kon bellen dat was ok ( telefoon nummer gekontroleerd) ik wacht nu nog steeds ( 21:50) dit schiet dus niet erg op.
Maar we geven het nog steeds niet op.
Gr Bert :?