beantwoord

Beeld/geluid van TV Hapert

• 18 januari 2015
  • 3 reacties
  • 403 keer bekeken

Beste Telfort,

Heb sinds augustus/september 2012 internet en interactieve tv met 2 tv ontvangers en alles is draadloos en geïntstalleerd door een installateur. Heb de witte afstandsbedieningen met de experia box V8 modem met Motorola tv ontvangers.

Sinds enkele weken heb ik last van 1 tv waarvan het beeld hapert (steeds dezelfde). Heb geprobeerd om de motorola ontvanger, de stekker/ontvanger te wisselen, dit gaf geen resultaat. Ook het wisselen van poort/ingang in de modem werkt niet, alle 4 geven ze het haperende beeld. Als laatste heb ik ook alle kabels een keer omgewisseld. Dit alles mocht niet baten en geeft nog steeds bij die ene tv de hapering.

Internet werkt wel gewoon goed, Iemand een idee wat dit kan zijn, of wat de oplossing is?
icon

Beste antwoord door luukeikendal 18 januari 2015, 20:30

Dat maakte het erger. Net de ontvangers uit het stopcontact gehaald en er weer ingedaan. Toen was er geen connectie. Toen weer reset en TV doet het weer.

Wat ik ook nog zag was dat er bij de ontvanger (die de internet via kabel uit modem ontvangt) een stekker in het 2e stopcontact zat. Dit was echter al wel vanaf het begin zo. Dit heb ik nu opgelost met een stekkerdoos

Benieuwd hoelang het beeld nu goed blijft (was afgelopen keer paar dagen)

Thnx voor het advies
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Je kan de draadloze ontvangers eens resetten door de resetknopjes op alle ontvangers binnen twee minuten van elkaar in te drukken.
Dat maakte het erger. Net de ontvangers uit het stopcontact gehaald en er weer ingedaan. Toen was er geen connectie. Toen weer reset en TV doet het weer.

Wat ik ook nog zag was dat er bij de ontvanger (die de internet via kabel uit modem ontvangt) een stekker in het 2e stopcontact zat. Dit was echter al wel vanaf het begin zo. Dit heb ik nu opgelost met een stekkerdoos

Benieuwd hoelang het beeld nu goed blijft (was afgelopen keer paar dagen)

Thnx voor het advies
Badge +2
@luukeikendal,

Je bent lekker bezig geweest. Ik vertrouw er in ieder geval op dat het beeld goed blijft ;)
Het topic wordt gesloten.

Daphne