Beeld continue blokkerig op alle zenders met Amino ontvangers

• 2 maart 2018
  • 4 reacties
  • 143 keer bekeken

Reputatie 1
meerdere keren meldingen gemaakt en meerdere keren met support aan de lijn gezeten maar niets heeft geholpen. De oorzaak ligt bij Telfort en niet bij mij, Tevens zelfde problemen op ander adres in dezelfde straat. Waarom wordt er niets aan gedaan? Ik heb vandaag nog 2 nieuwe Amino's units geprobeerd en binnen 5 minuten zijn er weer storingen. Ik ben echt van plan om het abo op te zeggen en naar een andere oplossing te gaan zoeken want dit is echt bagger. Ik wil absoluut geen Experia box in huis hebben.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi hvolkers, welkom op het forum. Ik begrijp dat je ondanks herhaaldelijk contact je nog steeds problemen ervaart met je Amino ontvangers. Zelfs je buren hebben last van TV kijken via de Amino. Dan lijkt er inderdaad wat anders aan de hand te zijn. Het lastige is, is dat ik geen gegevens van je hebt. Kan je je profiel completer maken met je postcode en huisnummer? Dan kan ik hiervan een melding maken naar ons netwerkteam. Zou je mij via een bericht wel een paar extra gegevens kunnen sturen? Namelijk de STBID, het MAC-adres van je Amino ontvangers en de Serienummers.
Reputatie 1
Wieger, het s/n van de Amino M540 unit is ****
na zelf zoeken ben ik erachter gekomen dat STBID een nummer is dat in het menu van de Amino terug te vinden is. Fijn dat het even wordt gemeld. dit nummer is ***

Maar ik weet niet wat er ondertussen gebeurd is maar gisteren heb ik gehele dag zonder storingen kunnen kijken. Wel toevallig allemaal

Nog vreemder is het dat op huisnummer 5 is gebeld dat er een monteur voor de glasvezel langs komt. Dit is gebeld vanuit het bedrijf Selecta Infratechniek. Vreemde zaak omdat zij nooit een melding heeft gemaakt en er ook niet wordt verteld wat er gaat gebeuren. Ik ga morgen deze gasten bellen om nadere vragen te stellen. Vreemd is ook dat ze mij niet gebeld hebben. Is deze tent door jullie ingeschakeld???

Mod edit: gegevens afgeschermd
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Hvolkers, voor beide adressen heb ik een melding gemaakt naar onze netwerkleverancier. Zij zijn dan eerder gebeld dan dat bij jou het geval is geweest. Je gegevens heb ik afgeschermd, die heb ik uitsluitend voor de melding nodig.

Reageer